Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Ναόμι Γουάτς: Έτσι "έριξα" τον άντρα μου


Ναόμι Γουάτς: Έτσι  έριξα  τον άντρα μου

Άκρως αποκαλυπτική για αυστηρά προσωπικά ζητήματα εμφανίστηκε σε πρόσφατη συνέντευξη η διάσημη ηθοποιός από την Αυστραλία.


Η Ναόμι Γουάτς (Naomi Watts) βρίσκεται αυτό τον καιρό στο κέντρο του κινηματογραφικού -και όχι μόνο- ενδιαφέροντος λόγω της τελευταίας της ταινίας με τίτλο "Νταϊάνα".

Σε αυτή την ταινία, 45χρονη σταρ ενσαρκώνει την αδικοχαμένη πριγκίπισσα της Ουαλλίας και με την αφορμή μίλησε και στο περιοδικό "Allure" όπου η συζήτηση γύρισε στον σύζυγό της και πατέρα των δύο γιων της, Λιβ Σίμπερ (Liev Schreiber).

Οι δύο ηθοποιοί είναι μαζί από το 2005, παρότι είχαν γνωριστεί λίγα χρόνια νωρίτερα, όμως η συνάντηση στο Met Gala της Νέας Υόρκης εκείνη τη χρονιά έμελλε να είναι και η μοιραία για τη σχέση τους.

"Φάνηκα πολύ πιο θαρραλέα από όσο θα ήμουν φυσιολογικά", θυμάται η Ναόμι γυρίζοντας πίσω στον χρόνο, για να περιγράψει στη συνέχεια ως εξής: "Καθόμασταν και εκείνος κάποια στιγμή σηκώθηκε και είπε ότι έφευγε. Εγώ τότε σκέφτηκα 'Ω, σκ**ά! και ξεστόμισα μια εξυπνάδα. 'Δεν θέλεις τα ψηφία μου;" τον ρώτησα και εκείνος έβαλε τα γέλια. Αμέσως μου έστειλε ένα μήνυμα ρωτώντας με αν ήθελα να πάμε για ποτό εκείνη τη στιγμή. Εγώ αρνήθηκα, όμως του είπα ότι θα τον συναντούσα για πρωινό το επόμενο πρωινό". Και από εκείνη τη στιγμή είναι αχώριστοι, έχοντας κερδίσει τον τίτλο ενός από τα πιο αγαπημένα ζευγάρια της σόουμπιζ.


Ημερομηνία δημοσίευσης : 16 Οκτ 2013
 Πηγή



  ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: