Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Κατερίνα Καινούργιου: "Έχω κάνει πλαστική στην μύτη και στο στήθος"!



Η Κατερίνα Καινούργιου σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γνωστό περιοδικό, μίλησε για την προσωπική της ζωή με τον σύντροφο της Βασίλη Σταθοκωστόπουλο, τις πλαστικές επεμβάσεις στις οποίες έχει επιβληθεί, καθώς και την άποψη της σε επαγγελματικά θέματα.


«Είμαι πολύ ερωτευμένη με τον Βασίλη και διανύω μια από τις ωραιότερες εποχές της ζωής μου. Θα ήθελα ο πατέρας των παιδιών μου να με συντροφεύσει για πάντα. Μακάρι να είναι αυτός ο άνθρωπος να είναι ο Βασίλης.»

«Έχω παραδεχτεί και παλαιότερα πως έχω κάνει πλαστική επέμβαση. Έχω κάνει στην μύτη και στο στήθος», απάντησε με ειλικρίνεια στο περιοδικό ΟΚ!.

«Μου έχει συμβεί να στήσω παπαράτσι σε παραλία για να φαίνονται οι φωτογραφίες με ρετούς. Μπορεί να το έκανα από ανασφάλεια, αλλά έγινε. Με ενοχλούν όσοι δεν παραδέχονται ότι το κάνουν.»

Τέλος, στο ενδεχόμενο να παρουσίαζε πρωινή εκπομπή και αν θα άλλαζε την εμφάνιση της με κάποιο τρόπο, δήλωσε: «Δεν μου αρέσει που όσοι θέλουν να κάνουν πρωινό, το θεωρούν καταξίωση.»




Ημερομηνία δημοσίευσης : 31 Μαρ 2014
  Πηγή



ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: