Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

«Μου αρέσουν οι καμπύλες και τα μπούτια μου»


Η Μαρία Κορινθίου μίλησε στο περιοδικό "You" και αποκάλυψε αν νιώθει άνετα με το σώμα της, ενώ φανέρωσε και άγνωστες στιγμές - πολύ προσωπικές - με το σύζυγό της Γιάννη Αιβάζη...
Ένιωσε ποτέ άσχημα με το σώμα της;
Γνωρίζω ότι δεν έχω δίμετρα πόδια, γνωρίζω ότι δεν έχω το τέλειο σώμα, έχω τα “πιασιματάκια” μου και περιφέρεια. Είμαι καλά αυτό, δεν με νοιάζει. Μου αρέσουν οι καμπύλες και τα μπούτια μου.

Τι λέει στον Γιάννη Αϊβάζη όταν δεν θέλει να κάνουν… sex;
Φυσικά το sex δεν είναι το ίδιο όπως τον πρώτο χρόνο. Ανάλογα με τις περιόδους και την ψυχολογική σου κατάσταση. Μπορώ να πω ότι είναι μεταβαλλόμενες οι καταστάσεις. Αυτό που με διακρίνει σε όλες μου τις σχέσεις, είτε φιλικές, είτε ερωτικές, είναι ότι είμαι ειλικρινής. Όπως θα πω σε μια φίλη μου ότι είμαι κουρασμένη και δεν θέλω να πάμε για καφέ, έτσι αν δεν θέλω να κάνω sex, θα πω “Γιάννη βαριέμαι”. Δεν θα βρω κάποια δικαιολογία, ότι έχω πονοκέφαλο για παράδειγμα.









Ημερομηνία δημοσίευσης : 31 Μαρ 2014
  Πηγή




ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: