Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Έγινε φούρναρης ο σχεδιαστής που έφτιαξε το νυφικό της Σκορδά


Έγινε φούρναρης ο σχεδιαστής που έφτιαξε το νυφικό της Σκορδά

Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα της πίστας και της τηλεόρασης! Ωστόσο, η κρίση ανάγκασε τον σχεδιαστή των επωνύμων, Nicolas (Νικόλας Αθανασίου), να εγκαταλείψει τη μόδα για τον... άρτο!


Ο Νικόλας μίλησε στη Real News για αυτή του την απόφαση:

"Από τη μπουτίκ ρούχων βρέθηκα στη μπουτίκ... ψωμιών. Προς το παρόν ο χώρος της μόδας δεν μου λείπει, ή προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν μου λείπει. Δεν ξέρω τι θα γίνει στη συνέχεια αλλά προς το παρόν είμαι αφοσιωμένος σε αυτό που κάνω σήμερα. Δεν το είπα σε πολλούς. Το είπα μόνο στη Φαίη Σκορδά ή οποία έπαθε σοκ. Πιστεύω ότι στενοχωρήθηκε. Οι φίλοι μου εδώ στη Θεσσαλονίκη δεν το πίστευαν. Θεωρούν ότι είναι μια τρέλα που θα μου περάσει".

Επίσης έδωσε και συνέντευξη στο Fthis.gr, όπου ανέφερε :

"Από το 2010 και μετά, τα πράγματα άρχισαν να δυσκολεύουν πολύ. Προτίμησα να αποχωρήσω από το χώρο παρά να βάλω νερό στο κρασί μου και να ρίξω τα στάνταρ και την ποιότητα της δουλειάς μου. Η κρίση με βοήθησε να καταλάβω πως ως εδώ ήταν. Όλα στη ζωή μου τα έκανα με τόλμη και θράσος. Έτσι θα κάνω και τώρα. Στις 28 Δεκεμβρίου του 2012 έκλεισα το ατελιέ και την μπουτίκ μου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Πέρασαν οι γιορτές και στις 15 Ιανουαρίου 2013 αποφάσισα να ανοίξω έναν φούρνο. Στις 26 Μαρτίου άνοιξα το μαγαζί μου στην Κάτω Τούμπα, στην οδό Ανατολικής Θράκης. Είναι σαν την Τσιμισκή στο χώρο της μόδας".


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: