Την απάντηση, σύμφωνα με το Mental Floss, έδωσε ο οικονομολόγος Robert Frank.
Πρόκειται για ένα απλό παράδειγμα κόστους και κέρδους, που σημαίνει ότι το κόστος για κάτι δεν θα πρέπει να ξεπερνά το κέρδος που θα έχει για τον καταναλωτή.
Αφού οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το φως στο ψυγείο συχνά και επομένως το θεωρούν πολύτιμο για τη χρήση του, οι κατασκευαστές μπορούν να δικαιολογήσουν ευκολότερα το κόστος του από εκείνο του φωτός στην κατάψυξη.
Ως προς το γιατί οι καταναλωτές δεν δίνουν πολύ αξία σε ένα πιθανό φως στην κατάψυξη, η πιο απλή απάντηση είναι ότι δεν χρησιμοποιούμε το ίδιο συχνά την κατάψυξη σε σχέση με το ψυγείο. Και όταν ανοίγεις την πόρτα της κατάψυξης, είναι λιγότερο πιθανό να κάτσεις εκεί πολύ ώρα και να εξετάζεις τις επιλογές σου.
Σύμφωνα με το Today I Found Out, υπάρχει και άλλη εξήγηση.
Το ότι δεν αξίζει να εγκαταστήσεις ένα φως στην κατάψυξη ενώ είναι πολύ πιθανό να θαφτεί πίσω από ένα στρώμα πάγου.
Και μέχρι να βγουν στην αγορά οι καταψύκτες που κάνουν μόνοι τους απόψυξη, η έλλειψη φωτός σε αυτούς ήταν ήδη μια συνήθεια για τους καταναλωτές.
Δεν το ζητούσαν. Πλέον, οι πωλητές μπορεί να το χρησιμοποιήσουν ως επιχείρημα από μόνο του, κυρίως σε ψυγεία με αρκετά υψηλότερη τιμή.
0 σχόλια: