Υπάρχουν 5 τρόποι καλής συνεργασίας στην δουλειά. Ναι, όπως όλοι ξέρουμε ο χώρος εργασίας μας δεν είναι απλώς «το γραφείο». Είναι ένα κομμάτι της ζωής μας. Υπάρχουν, όμως, μέρες και άτομα τα οποία δεν αντέχονται ή έτσι νομίζουμε εμείς! Τι να κάνουμε; Θα τα υποστούμε ή θα ακολουθήσουμε τις παρακάτω συμβουλές για να μην γυρίζουμε σπίτι με τα νεύρα σπασμένα!
Ευγένεια: Θεωρείται κάτι δεδομένο, αλλά και αγενής να είναι ο άλλος ένα δικό σας χαμόγελο και μια ήρεμη κουβέντα θα τον κολλήσει στον τοίχο!
Συνεργασία: Ακόμα και αν σας είναι δύσκολο με κάποιους, επιβάλλεται! Μην φορτίζετε και σεις περισσότερο το κλίμα!
Κριτική: Κρατηθείτε μακριά από κουτσομπολιά και αν χρειαστεί να κάνετε κάποιο σχόλιο, ας είναι καλοπροαίρετο. Θα βοηθήσει και εσάς!
Ουδέτερη στάση: Αποφύγετε καβγάδες και αν βρεθείτε στη μέση κάποιου κρατήστε καλύτερα απόμακρη στάση και από τις δυο πλευρές! Μην κατηγορήσουν εσάς στο τέλος!
Ιεραρχία: Όχι απαραίτητα θέσης, αλλά σχέσεων. Σίγουρα θα υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους θα τα πηγαίνεις καλύτερα. Η ιεραρχία θα σε βοηθήσει να καταλάβεις ποιοι είναι!
Υπάρχουν, φυσικά, πολλά ακόμα που μπορούν να γίνουν, αλλά ας ξεκινήσουμε με τα βασικά! Και να θυμάστε δουλειά είναι θα περάσει!
0 σχόλια: