Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Ποικιλία ανδρών και προϊόντων αναζητούν οι γυναίκες κατά την ωορρηξία



Οι γυναίκες αναζητούν μια μεγαλύτερη ποικιλία ανδρών, προϊόντων και υπηρεσιών, όταν έχουν ωορρηξία, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Consumer Research,


«Όπως ένας ψαράς ρίχνει το δίχτυ του, έτσι και οι γυναίκες που βρίσκονται κοντά στην ωορρηξία, επιδιώκουν να απλώσουν ένα μεγάλο δίχτυ, διευρύνοντας τον αριθμό των πιθανών "μνηστήρων", από τους οποίους θα επιλέξουν το σύντροφό τους. Κι αυτή η επιθυμία για ποικιλία στους άνδρες, κατά την ωορρηξία, προκαλεί επίσης την ανάγκη αναζήτησης ποικιλίας και στα προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν το ίδιο χρονικό διάστημα», εξηγεί η επικεφαλής της μελέτης, Κristina Durante, επίκουρη καθηγήτρια Μάρκετινγκ, από το Πανεπιστήμιο του Σαν Αντόνιο, στο Τέξας.

Στη μελέτη, συμμετείχαν 553 γυναίκες, ηλικίας 18- 40 ετών. Οι συμμετέχουσες ανέφεραν πόσο ενδιαφέρονταν για άλλους άνδρες (εκτός από τον τρέχοντα σύντροφό τους) και στη συνέχεια κλήθηκαν να επιλέξουν πέντε σοκολάτες από εννέα διαφορετικές μάρκες. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο της ωορρηξίας και επαναλήφθηκε σε περίοδο εκτός ωορρηξίας και η πλειονότητα των συμμετεχόντων επέλεξε μια μεγαλύτερη ποικιλία από σοκολάτες κατά την πρώτη περίοδο.

Αυτή η αλλαγή στην επιθυμία για μεγαλύτερη ποικιλία δεν ήταν ενσυνείδητη. Όταν οι ερευνητές θύμισαν στις γυναίκες την πίστη σε έναν σύντροφο- τοποθετώντας το γαμήλιο δαχτυλίδι τους πίσω στο δάχτυλό τους - ήταν λιγότερο πιθανό να αναζητήσουν και ποικιλία προϊόντων. Αυτό δείχνει ότι η πίστη στις ρομαντικές σχέσεις μπορεί να μεταφραστεί και ως πίστη σε ένα εμπορικό σήμα, σύμφωνα με τους ερευνητές.

Από τις σοκολάτες και τα εστιατόρια, μέχρι τα κραγιόν και ψηλοτάκουνες γόβες, οι γυναίκες είναι πιο «ανοιχτές» ή ακόμα και αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για μία εβδομάδα το μήνα. «Για περίπου μία εβδομάδα κάθε μήνα, οι γυναίκες που έχουν κανονικό κύκλο και αποτελούν πάνω από ένα δισεκατομμύριο καταναλώτριες, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ανταποκριθούν στα μηνύματα μιας ανταγωνιστικής μάρκας από αυτήν που προτιμούν, ώστε να αλλάξουν τις συνήθειές τους», επισημαίνει η Durante.

Ωστόσο, απαιτείται περεταίρω έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσο η κοινωνική αξία, το κόστος ή η φύση του προϊόντος επηρεάζει το επιρροή της ωορρηξίας στην αναζήτηση ποικιλίας.






ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: