Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Παναγιώτα Βλαντή: Αξέχαστο sex symbol η Συλβί από τα «Μαύρα Μεσάνυχτα»



Ψηφίστηκε ως η πιο σέξι γυναίκα της τελευταίας 20ετίας για τον ρόλο της ως Συλβί στην επιτυχημένη σειρά του Mega, «Μαύρα Μεσάνυχτα»! Οκτώ χρόνια μετά η Παναγιώτα Βλαντή πρωταγωνιστεί σε θεατρική παράσταση με τον Δάνη Κατρανίδη - με τον οποίο φήμες τη θέλουν ζευγάρι.


Η 42χρονη Παναγιώτα Βλαντή έχει παίξει αρχετυπικούς για τις αντρικές φαντασιώσεις ρόλους, αλλά δεν έχει κάνει ποτέ γυμνή φωτογράφηση! Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό You weekly απαντάει για τα καλλιστεία και την πάλαι ποτέ βράβευσή της ως top sex symbol της ελληνικής τιβί - ας μην ξεχνάμε ότι έχει κάνει και ένα πέρασμα από διαγωνισμό ομορφιάς:

Το πέρασμά σου από τα Καλλιστεία πώς έγινε;

Ήταν μια πάρα πολύ ωραία στιγμή για μένα. Αυτά τα Καλλιστεία μού έδωσαν για δύο χρόνια φωτογραφίσεις και έτσι μπόρεσα να βγάλω τα δύο έτη της Σχολής. Ήταν μια πολύ σημαντική στιγμή για μένα και μια μεγάλη επανάσταση.

Έχεις χαρακτηριστεί ως η ποιο sexy της 20ετίας… Πριν από τρία χρόνια, ναι. Ο τίτλος αυτός δεν είναι δίκοπο μαχαίρι. Είναι πολύ ωραίο να σε χαρακτηρίζουν sexy. Για να είμαι ειλικρινής, τα έχασα, αλλά βοήθησε πάρα πολύ σε αυτό το γεγονός ότι εκείνη την περίοδο έκανα τα «Μαύρα μεσάνυχτα». Αυτό ήταν που με απογείωσε ως sex symbol!

Αναφορικά με την προσωπική της ζωή:

«Είμαι καλά στην προσωπική μου ζωή, δεν έχω μετανιώσει, υποστηρίζω τις επιλογές μου, ακόμα και λάθος να είναι. Πιστεύω ότι στη ζωή μου τα καλά είναι μπροστά. Είναι μια πολύ καλή περίοδος για μένα και πραγματικά ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός» και συνέχισε για την απόκτηση ενός παιδιού: «Έχουν περάσει πολλά από το μυαλό μου. Από εκεί και πέρα το θέμα είναι πόσο έτοιμος είσαι να προχωρήσεις σε κάτι. Είναι θέμα στιγμής και χρόνου. Ευτυχώς έχω μια οικογένεια που με στηρίζει σε αυτό».




















ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: