Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Σκάρλετ Γιόχανσον: «Δεν θέλω να είμαι πρότυπο»



Η ηθοποιός δίνει την απάντησή της μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε με αφορμή τη συμμετοχή της σε διαφήμιση ισραηλινής εταιρείας.


Η λαμπερή Σκάρλετ Γιόχανσον βρέθηκε στο στόχαστρο της κοινής γνώμης και των Παλαιστίνιων ακτιβιστών όταν πρωταγωνίστησε στην καμπάνια του αναψυκτικού SodaStream. Οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η προβολή του σποτ στο αμερικανικό Super Bowl.

Σε συνέντευξή της η ηθοποιός σχολιάζει πως δεν την ενδιαφέρει η δημόσια εικόνα της αλλά κυρίως να έχει την ηρεμία της. «Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να είμαι πρότυπο. Δεν θα μπορούσα ποτέ να έχω μια φυσιολογική ζωή αν ήξερα πως με παρακολουθούν συνέχεια και ότι πρέπει να προσέχω κάθε μου κίνηση. Νιώθω την ανάγκη να περιφρουρήσω κάποια πράγματα, αλλιώς θα τρελαθώ» λέει χαρακτηριστικά.

Σκάρλετ Γιόχανσον: «Δεν θέλω να είμαι πρότυπο»

Ημερομηνία δημοσίευσης : 2 Μαρ 2014
 Πηγή




  ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: