Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Ποια Social Media προτιμούν οι Έλληνες χρήστες



Τις συνήθειες, τις διαφοροποιήσεις και της αυξητικές τάσεις του αριθμού των Ελλήνων χρηστών που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει μια έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.


Όπως διαβάζουμε στη Lifo.gr, ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια Έρευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN (www.eltrun.gr), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στην έρευνα συμμετείχαν 1250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων απαντώντας σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο την περίοδο Νοέμβριος - Δεκέμβριος 2013.

Οι προτιμήσεις και η διαφοροποίηση

Το YouTube (93%) φιγουράρει στην κορυφή της λίστας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και του δείγματος που συμμετείχε, με δεύτερο το Facebook (82%), ενώ στην τρίτη θέση των προτιμήσεών μας -προκαλεί εντύπωση ότι δεν είναι το Twitter- βρίσκεται το LinkedIn (61%) γεγονός που εξηγείται από την ραγδαία αύξηση της ανεργίας και των εναλλακτικών τρόπων εύρεσης εργασίας από τους Έλληνες χρήστες.

Το πιο σημαντικό, ίσως, συμπέρασμα της πολύ ενδιαφέρουσας έρευνας είναι ότι "υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ αρχίζει και δημιουργείται μια ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (instagram, foursquare, flickr και googleplus)".





Πηγή πληροφοριών

Η έρευνα καταλήγει αναφέροντας ότι οι Έλληνες χρήστες κοινωνικών δικτύων δήλωσαν ότι αξιοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή πληροφόρησης πριν την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Επτά στους δέκα ψάχνουν πληροφορίες online αλλά πραγματοποιούν την αγορά σε φυσικά καταστήματα, ενώ ένας στους δύο εμπιστεύεται το ηλεκτρονικό εμπόριο για τις αγορές του.



Ημερομηνία δημοσίευσης : 20 Ιαν 2014
  Πηγή




ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: