Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Η Νατάσα δεν έχει επέμβει στο πρόσωπό της. Ε;


Η Νατάσα δεν έχει επέμβει στο πρόσωπό της. Ε;

Για το τέλος της συνεργασίας της με την Έλενα Παπαρίζου, την μεγάλη κόρη της Χριστιάννα που σπουδάζει στην Κομοτηνή και τις αισθητικές επεμβάσεις μίλησε η Νατάσα Θεοδωρίδου


Η γνωστή τραγουδίστρια στην ερώτηση τι κρατά από τη συνεργασία της με την Παπαρίζου, απαντά τη θετική της ενέργεια. Ωστόσο, οι δύο γυναίκες, αν και μας είχαν περάσει την εντύπωση πριν και κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους ότι είναι καλές φίλες, η Θεοδωρίδου μάς τα μπερδεύει λίγο.
«Όταν τελειώνουν οι συνεργασίες, εκ των πραγμάτων δυστυχώς οι επαφές αραιώνουν. Αλλά δε σημαίνει και τίποτε αυτό. Μία τυχαία συνάντηση είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα». Μα τυχαία συνάντηση;
Ωστόσο, εμείς μένουμε στο κομμάτι που η αοιδός αναφέρεται στη γυναικεία ματαιοδοξία και τι θα μπορούσε να κάνει εκείνη. Έτσι, ήταν η ερώτηση και ιδού η απάντηση της: «Πολύ έντιμα σας επαναλαμβάνω ότι εγώ στο πρόσωπο μου δεν έχω επέμβει και ας λένε διάφορα για εμένα. Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι ξεβάφομαι καλά και βάζω μία καλή κρέμα».
Ο δημοσιογράφος τη ρωτάει στη συνέχεια αν θα κατέφευγε ποτέ σε μία βελτιωτική επέμβαση. «Θα κατέφευγα μόνο σε κάτι που δεν θα αλλοίωνε το πρόσωπό μου. Οι υπερβολές μακριά από εμένα. Botox έχω κάνει, δεν θα πω ψέματα. Εγώ τη στιγμή αυτή που μιλάμε, δε νιώθω ότι χρειάζεται να επέμβω στο πρόσωπό μου για κάποιο λόγο».

Πάρε και μία φωτογραφία της από τα παλιά, έτσι γιατί με τις δηλώσεις της μας... πλημμύρισαν οι αναμνήσεις!



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: