Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Η Miranda Kerr σε ακόμη μια σέξι φωτογράφιση


Η Miranda Kerr σε ακόμη μια σέξι φωτογράφιση

Μιλάει για το... σκαρφάλωμα και την σχέση της με τα κοάλα


Είναι μία από τις πιο σέξι γυναίκες του κόσμου με ειδίκευση στις «καυτές» φωτογραφίσεις. Το 29χρονο μοντέλο της Victoria's Secret καις σύζυγος του Orlando Bloom ποζάρει προκλητικά για το περιοδικό Esquire και το τεύχος Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί την 1η Νοεμβρίου.

Αποθεωτικά σέξι η Miranda Kerr ποζάρει στο φακό του David Slijper φορώντας μόνο τα εσώρουχά της κι ένα παλτό.


«Πιστεύω ότι πρέπει να γιορτάζουμε τις καμπύλες του γυναικείου κορμιού. Είναι δώρο θεού, όχι κάτι που πρέπει να κρύβουμε πίσω από ρούχα» λέει η Miranda Kerr όταν ο δημοσιογράφος την ρωτά για τις γυμνές φωτογραφίσεις και αν αισθάνεται άνετα με αυτές. 



«Πέρασα την παιδική μου ηλικία στην φάρμα των παππούδων μου. Έμαθα να οδηγώ μοτοσικλέτα όταν ήμουν έξι ετών. Λάτρευα να σκαρφαλώνω στην ιτιά που είχαμε στην αυλή. Οπότε το κορμί μου, ακόμη και τώρα, λαχταρά να είναι πάνω στα βουνά, καβάλα σε μια μοτοσικλέτα ή μέσα στον ωκεανό» εξομολογείται στο περιοδικό. 

Και καταλήγει: «Μου αρέσει τόσο πολύ το σκαρφάλωμα που είμαι σίγουρη ότι στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν κοάλα».






Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: