Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Πάνος Καλλίτσης: New salon in town


Μετά από 15 χρόνια αποκλειστικής συνεργασίας με τις πιο γνωστές celebrities, ο δημοφιλής hair and makeup artist ανοίγει τον δικό του χώρο και μας δίνει συμβουλές ομορφιάς




Μια χαλαρωτική lounge μουσική σε καλωσορίζει σε έναν χώρο που θυμίζει σαλόνι σε αμερικάνικο loft του ’60 αλλά βρίσκεται πολύ πιο κοντά σου, και πιο συγκεκριμένα στο Χαλάνδρι. Πλημμυρισμένο από φώς, εξοπλισμένο με υπέροχα custom made έπιπλα αλλά και με αγορές του Πάνου από την Αμερική, όπως οι αναπαυτικές πολυθρόνες Fendi, και με μια διάχυτη φιλική και cosy διάθεση, το Panos Kallitsis Salon θυμίζει ελάχιστα κομμωτήριο.



Ο Πάνος εδώ και 1 χρόνο έχει επιμεληθεί κάθε μικρή λεπτομέρεια, ως τελειομανής που είναι, ώστε αυτό το όνειρο ζωής (που άνοιξε επίσημα τις πύλες του ενάμιση μήνα πριν) να είναι ακριβώς όπως το είχε φανταστεί.Εδώ δεν θα βρεις exclusive συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες καλλυντικών, αλλά μια επιλογή από εξειδικευμένα προϊόντα που έχει επιλέξει ο γνωστός hair stylist ώστε να πετυχαίνει πάντα το καλύτερο αποτέλεσμα στις δημιουργίες του.


Στην full treatment εμπειρία που είχα πήρα μια γεύση από τις υπηρεσίες που προσφέρονται. Τα μαγικά χέρια του Πάνου μεταμόρφωσαν μέσα σε περίπου 20 λεπτά την μακριά μου κουπ και τα σχόλια που ακολούθησαν όταν επέστρεψα στο γραφείο, απλώς επιβεβαίωσαν για άλλη μια φορά την καλή του φήμη. Εκτός, όμως, από το haircut, ο Πάνος ανανέωσε και το χρώμα των μαλλιών μου δίνοντάς τους μια υπέροχη λάμψη, ενώ εγώ απολάμβανα τον καφέ μου στην στρογγυλή τραπεζαρία του salon. Όταν έφτασε ή ώρα του λουσίματος, μου επεφύλασσε μια έκπληξη: η μηχανική πολυθρόνα μασάζ στην οποία έκατσα χαλάρωσε το σώμα μου σε όλα τα σημεία ενώ συγχρόνως η συνεργάτης του χώρου, Νικολέτα, έκανε ένα θεϊκό μασάζ ρεφλεξολογίας στο κεφάλι μου.
Έμαθα, δε, ότι στο μενού των υπηρεσιών πολύ σύντομα έρχεται άλλο ένα εξωτικό treatment που δεν προσφέρεται πουθενά αλλού στην πόλη: το θεραπευτικό πεντικιούρ με εξωτικά ψαράκια από το Μπαλί!Εννοείται πως θα επιστρέψω για να το δοκιμάσω, μαζί με άλλα treatments που δεν πρόλαβα να γνωρίσω σε αυτό το πρώτο ραντεβού μας.


Και βέβαια, δεν υπήρχε περίπτωση να συναντήσουμε τον Πάνο Καλλίτση και να μην κάνουμε μαζί του μια mini αποκλειστική συνέντευξη για το νέο του εγχείρημα αλλά και για να μάθουμε πολύτιμα μυστικά ομορφιάς από τον πλέον ειδικό!

Για το πώς ξεκίνησαν όλα:« Η σχέση μου με τον κόσμο της ομορφιάς νομίζω ξεκίνησε από την στιγμή που γεννήθηκα γιατί μεγάλωσα σε ένα σπίτι γεμάτο από γυναίκες, με καταγωγή από Σμύρνη και Μικρά Ασία. 

Η εκπαίδευσή μου ήταν εμπειρική και βιωματική, οι σπουδές ήρθαν μετά, για αυτό και λειτουργώ πολύ με το συναίσθημα. 

Πλέον κάνω πραγματικότητα αυτό που ονειρευόμουν πάντα να κάνω, δηλαδή τον δικό μου χώρο, γιατί είχα την ανάγκη να βλέπω τις φίλες μου και τους ανθρώπους που δεν προλάβαινα να εξυπηρετήσω. 

Δεν ήθελα να θυμίζει κομμωτήριο ήθελα να είναι ένας χώρος οικείος στις γυναίκες αλλά συγχρόνως φιλικός προς τους άντρες. Ήθελα να θυμίζει το service αμερικάνικης αεροπορικής εταιρείας από την εποχή του '60. Το ’60 είναι μια δεκαετία που λατρεύω και ο χώρος έχει στοιχεία από την αισθητική του Λος Άντζελες εκείνης της εποχής.»

Για τις υπηρεσίες του salon: «Έχουμε εξειδίκευση στη βαφή των μαλλιών, έχουμε εξαιρετικά χρώματα και εγώ κάνω το κούρεμα και το μακιγιάζ ενώ έχουμε και ειδικό section για νύφες όπου, εάν ασχοληθώ εγώ προσωπικά, τους προτείνω ακόμα και νυφικό. 

Επίσης έχουμε κατά αποκλειστικότητα την θεραπεία για μαλλιά με κερατίνη που έχω φέρει από την Βραζιλία, και σε λίγο έρχονται τα ψαράκια από το Μπαλί για το πεντικιούρ

Δεν με νοιάζει καθόλου η λογική της αλυσίδας κομμωτηρίων- με ενδιαφέρει η παροχή υπηρεσιών. Πάντα, ακόμα και στις σχέσεις μου, θέλω να φροντίζω την γυναίκα που έχω δίπλα μου. Είμαι ερωτευμένος με την δουλειά μου δεν με απασχολεί καθόλου το οικονομικό background του άλλου, οι υπηρεσίες είναι ίδιες για όλους και οι τιμές είναι σε λογικά επίπεδα."

Συμβουλές για τα μαλλιά: «Όλες οι γυναίκες έχετε μια μάσκα, ή μαλακτική κρέμα στο μπάνιο σας. Μπορείς, λοιπόν, να απλώσεις ένα από αυτά τα προϊόντα στα μαλλιά σου, να τα τυλίξεις μέσα σε μια ζελατίνα και να τα περάσεις με το πιστολάκι. Εναλλακτικά μπορείς να ζεστάνεις μια βρεγμένη πετσέτα για λίγο στα μικροκύματα και να τυλίξεις τα μαλλιά σου- αφού βέβαια έχεις απλώσει προϊόν. Είναι μια γρήγορη θεραπεία που μαλακώνει τέλεια τα μαλλιά.»

Για πρωινή λάμψη: «Το μυστικό είναι σαφώς η καλά ενυδατωμένη επιδερμίδα. Το πρωί δοκίμασε να αναμείξεις λίγο φον ντε τεν με την κρέμα ημέρας γιατί δίνει φυσικό αποτέλεσμα. Εάν το δέρμα σου δεν είναι λιπαρό, τότε το κρεμώδες ρουζ είναι ιδανικό για να αποκτήσουν τα ζυγωματικά φυσικό χρώμα υγείας. Και μην ξεχνάς: το να πίνεις νερό είναι άκρως απαραίτητο

Χειμερινές Τάσεις στα μαλλιά: «Δεν είμαι υπέρ των τάσεων είμαι υπέρ των ωραίων γυναικών. Μου αρέσουν τα μακριά και πλούσια μαλλιά, τα ντεγκραντέ μαλλιά που έχουν κίνηση, μου αρέσουν επίσης οι φυσικές ξανθές αποχρώσεις και αγαπώ τα μαλλιά που είναι ξεβαμμένα σχεδόν φυσικά και δεν είναι κίτρινα, βαμμένα τηλεοπτικά. Φέτος, λοιπόν, μου αρέσουν τα χρώματα που δεν φαίνονται ότι είναι βαμμένα όπως τα ombre hair της Τζέσικα Πάρκερ. Αυτό πάντως που χαρακτηρίζει τις γυναίκες που επιμελούμαι είναι τα καλά και υγιή μαλλιά τους.




Τάσεις στο μακιγιάζ: «Είμαι υπέρ την ανατολίτικης ομορφιάς, με έντονα βαμμένα μάτια και καλοσχηματισμένα φρύδια. Μου αρέσει όμως και η φετινή τάση με τα σκούρα κραγιόν, σε αποχρώσεις του κόκκινου, του κρασιού, του κερασιού, ή του κονιάκ.

Τα πιο συχνά λάθη στα μαλλιά και το μακιγιάζ: «Στα μαλλιά είναι το λαστιχάκι με το οποίο τα πιάνετε. Καταστρέφει τα μαλλιά, τα τσακίζει και για αυτό οι περισσότερες γυναίκες έχετε σπασμένες τρίχες στην κορυφή του κεφαλιού. Άλλο ένα λάθος είναι τα έντονα κονσίλερ και ο τρόπος που τα φοράτε. Το κονσίλερ δεν πρέπει να το τρίβεις αλλά να το απλώνεις ταμποναριστά, αφού το έχεις αφήσει να πάρει την θερμοκρασία του δέρματός σου. Η επιλογή του τόνου θα πρέπει να γίνεται αυστηρά με δοκιμή σε φως ημέρας και με δοκιμή πάνω στο μάτι και όχι στον καρπό του χεριού. Επίσης, το πόσο χαμηλά εφαρμόζεις το ρούζ, μέχρι το ύψος του στόματος. Το ρουζ μπαίνει από τα μήλα και προς τα πάνω στους κροτάφους. Χαμηλά γίνεται το contouring, η δημιουργία γωνίας δηλαδή με προϊόντα όπως μια σκούρα πούδρα ή ένα ρουζ σε 2-3 αποχρώσεις πιο σκούρες από την επιδερμίδα.»

Για το πώς θα λάμψεις στις γιορτές: «Προϊόντα που θα δώσουν γυαλάδα στα χείλη και στα μήλα σίγουρα βοηθούν. Αυτό που χαρακτηρίζει, όμως, την δουλειά μου είναι η έμφαση που δίνω στα μάτια, που είναι καθρέφτης της ψυχής. Για αυτό μια περμανάντ στις βλεφαρίδες, που κάνουμε εδώ με φυσικό προϊόν, θα δώσει το εντυπωσιακό αποτέλεσμα που δίνουν οι ψεύτικες βλεφαρίδες και αμέσως το πρόσωπο θα δείξει πιο glamorous και γιορτινό.»

Τα απαραίτητα του νεσεσέρ: «Ένα καφέ ή μαύρο μολύβι kohl , ένα ενυδατικό κονσίλερ, ένα κρεμώδες ρούζ, για τις πιο νεαρές γυναίκες, μια μάσκαρα μαύρη, και ένα τσιμπιδάκι φρυδιών.»




ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: