Το κλασικό κόκκινο Logo της Diesel επιστρέφει και επιβεβαιώνει εορταστικά του λόγου το αληθές: “Be Stupid” is the way to Successful Living.
Φυσικά το μότο “Be Stupid” είναι απλώς και μόνο μια φράση για να προκαλέσει, το ουσιαστικό μήνυμα είναι να γυρίσουμε την πλάτη μας στις συμβατικά «έξυπνες κινήσεις» και να μη φοβόμαστε να ακολουθήσουμε τη καρδιά, τα όνειρα και τη δημιουργικότητα μας, όπως ακριβώς έκανε ο ιδρυτής της Diesel, Renzo Rosso, όταν αποφάσισε να πουλήσει στα μαγαζιά την «ηλίθια» ιδέα του: καινούργια τζιν που φαίνονται παλιά.
Παράλληλα με τη καμπάνια που έχει αναλάβει ο καλλιτεχνικός διευθυντής Bruno Collin, ιδρυτής και πρώην εκδότης του γαλλικού περιοδικού μόδας, WAD η Diesel μέσα από το site της σας ζητά να της στείλετε τις δικές σας χαζομάρες σε video για να γίνετε ένα από τα 100 creative acts που θα αποτελέσουν μέρος του Diesel Stupid Music Video.
Στο κάτω κάτω η Diesel φαινόταν αρκετά χαζή όταν ξεκίνησε να πουλάει καινούρια jeans που έμοιαζαν σαν παλιά, και δείτε που έχει φτάσει!
Για να μπείτε στο κίνημα του Be Stupid, σε όλα τα καταστήματα της Diesel θα βρείτε το μπλουζάκι της καμπάνιας Be Stupid με κάθε αγορά τζιν.
Οι φωτογράφοι Kristin Vicari, Melodie McDaniel και Chris Buck βοήθησαν στην οπτικοποίηση της θετικής επανάστασης του κινήματος Be Stupid, παρέχοντας εικόνες που μαζί με έντονες λεζάντες σηματοδοτούν μία ολόκληρη φιλοσοφία που θα χαρακτηρίσει την καμπάνια πολυμέσων-δημιουργία της Δημιουργικής Ομάδας της Diesel σε συνεργασία με το αγγλο-αμερικανικό πρακτορείο Anomaly.
Πηγή: i-live.gr
0 σχόλια: