Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025

Ολοκληρώθηκε το «χρυσό» deal αξίας 1,375 δισ. – Η Prada εξαγόρασε την Versace

Μια συμφωνία που αλλάζει τις ισορροπίες στη βιομηχανία της πολυτελούς μόδας ολοκληρώθηκε στο Μιλάνο, καθώς ο όμιλος Prada προχώρησε στην εξαγορά της Versace, ενός από τους πιο ιστορικούς ανταγωνιστές της. 

 Το deal, αξίας 1,375 δισ. δολαρίων, φέρνει κάτω από την ίδια εταιρική ομπρέλα δυο από τα πιο εμβληματικά ιταλικά brands, ανοίγοντας τον δρόμο για έναν κύκλο ανανέωσης για τη Versace.

Νέα εποχή μετά από μια δύσκολη περίοδο


Η Versace, η οποία μετά την πανδημία γνώρισε μια πιο «άτονη» πορεία υπό τη διαχείριση της αμερικανικής Capri Holdings, αναμένεται να ωφεληθεί σημαντικά από τη μεταβίβαση. Μετά την έγκριση όλων των ρυθμιστικών αρχών, η Prada ανακοίνωσε λιτά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ενώ η Capri έκανε γνωστό ότι θα διοχετεύσει το ποσό που έλαβε στην απομείωση του εταιρικού της χρέους.

Η ανάρτηση της Ντονατέλα

Η Ντονατέλα Βερσάτσε, δημιουργική διευθύντρια και σύμβολο του οίκου, υποδέχθηκε τη νέα εποχή με ένα συγκινητικό μήνυμα στο instagram. Η ανάρτηση συνέπεσε και με την επέτειο γενεθλίων του αδερφού της και ιδρυτή του οίκου, Τζάνι Βερσάτσε, προσδίδοντας έναν ιδιαίτερο συμβολισμό στη στιγμή.


«Σήμερα είναι η δική σου μέρα και η μέρα που η Versace εντάσσεται στην οικογένεια της Prada. Φαντάζομαι το χαμόγελό σου», έγραψε συνοδεύοντας το μήνυμα με μια φωτογραφία του 1996 όπου ο Τζάνι ποζάρει δίπλα στη Miuccia Prada.

Ο Λορέντσο Μπερτέλι στο τιμόνι

Με την εξαγορά, η Prada δίνει τα ηνία της επόμενης φάσης της Versace στον Λορέντσο Μπερτέλι, τον κληρονόμο του ομίλου, ο οποίος θα αναλάβει τον ρόλο του εκτελεστικού προέδρου. Ο Μπερτέλι διατηρεί ταυτόχρονα τις θέσεις του στους τομείς του marketing και της βιωσιμότητας της Prada, σηματοδοτώντας μια πιο ενιαία στρατηγική για τα brands του ομίλου.

Ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν άμεσες προθέσεις για διοικητικές ανακατατάξεις στη Versace, ωστόσο αναγνώρισε πως ο οίκος -παρότι παραμένει μία από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες παγκοσμίως -δεν έχει αποδώσει στο επίπεδο των δυνατοτήτων του τα τελευταία χρόνια.

Η Prada έχει ήδη επισημάνει ότι η Versace με ιστορία 47 ετών, διαθέτει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης που δεν έχουν ακόμη αξιοποιηθεί. Η ενοποίηση των δυο brands αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στη δημιουργική κατεύθυνση και την εμπορική στρατηγική της Versace, ενισχύοντας παράλληλα τη θέση της Prada στην αγορά πολυτελείας.





 Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολούθησέ μας στο Instagram , στο Twitter και στο Bluesky γιατί με το https://trelogaidouri.blogspot.com/# θα βρεις ό,τι ψάχνεις!

ads
Adbox 



ads
ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: