Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

Τα social media αυξάνουν την κατάθλιψη, ποια είναι τα πιο επικίνδυνα

Ποια είναι τα social media σύμφωνα με μελέτη που αυξάνουν τον κίνδυνο κατάθλιψης 
Μία νέα αμερικανική μελέτη διαπιστώνει την ευθεία σύνδεση της χρήσης των social media με την πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης από τους τους χρήστες τους. 

Η πιθανότητες εμφάνιση κατάθλιψης έχουν σχέση με την ηλικία του χρήστη και την πλατφόρμα social media που κυρίως χρησιμοποιεί. 

Χωρίς όμως να ξεκαθαρίζει αν η εμφάνιση της κατάθλιψης έχει σχέση με προϋπάρχοντα ψυχικά προβλήματα των χρηστών , θεωρεί ότι την μεγαλύτερη επίπτωση έχουν οι πλατφόρμες  Snapchat και Facebook.  

Οι ερευνητές, με τον δρ Ρόι Πέρλις της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και του Γενικού Νοσοκομείου της Μασαχουσέτης, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό Jama Network Open, ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 5.400 ενήλικες με μέση ηλικία 56 ετών (τα δύο τρίτα γυναίκες), κανένας από τους οποίους δεν είχε διαγνωστεί ούτε με ήπια κατάθλιψη στην αρχή της μελέτης (Μάιος 2020).

 Όμως ένα χρόνο μετά (Μάιος 2021), σχεδόν ένας στους δέκα χρήστες (9%) είχε εμφανίσει σημάδια κατάθλιψης, με την μεγαλύτερη εμφάνιση σε χρήστες κατά σειρά του Snapchat, Facebook και TikTok. Το παράδοξο ήταν ότι ο κίνδυνος εμφάνισης κατάθλιψης  για τις πιο νεανικές σε εισαγωγικά πάντα εφαρμογές TikTok και Snapchat αφορούσε τους χρήστες άνω των 35 ετών και στο Facebook για τους χρήστες κάτω των 35 ετών.

 Μια πιθανή εξήγηση για την εμφάνιση της κατάθλιψης μεταξύ των χρηστών είναι ότι άνθρωποι υψηλού κινδύνου χωρίς ακόμη να έχουν εμφανίσει συμπτώματα της νόσου  χρησιμοποιούν με μεγαλύτερη συχνότητα τα social media και επηρεάζονται πολύ περισσότερο από την έκθεση σε αυτά.



 Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολούθησέ μας στο Instagram και στο Twitter γιατί με το https://trelogaidouri.blogspot.com/# θα βρεις ό,τι ψάχνεις!

ads
Adbox 



ads
ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: