Έχοντας ως βασικό κριτήριο για αγορά αυτοκινήτου την οικονομία, τόσο στο κόστος απόκτησης όσο και στο κόστος χρήσης, τα μίνι και μικρά μοντέλα είναι εκείνα που προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και όχι άδικα.
Αν και στην ελληνική αγορά δεν υπάρχουν πια αυτοκίνητα με τιμή κάτω από τα 10.000 ευρώ, η κατηγορία έχει προτάσεις με κόστος από σχεδόν 11.000 έως και 12.000 ευρώ και αυτό είναι που κάνει τα μοντέλα της προσιτά στη μεγαλύτερη μερίδα του κοινού. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε τα 5 φθηνότερα μοντέλα της αγοράς, που είναι και αυτά που κοστίζουν κάτω από 12.000 ευρώ στην Ελλάδα.
Toyota Aygo: 10.750 ευρώ
Εξοπλισμός Aygo X-Cool: ESP, 6 αερόσακοι, Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, φώτα ημέρας LED, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, air condition και ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα θυρών
Το φθηνότερο αυτοκίνητο στην ελληνική αγορά είναι αυτή τη στιγμή το Toyota Aygo, το οποίο στην έκδοση X-Cool κοστίζει 10.750 ευρώ, σύμφωνα πάντα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της ιαπωνικής εταιρείας. Το Aygo συνοδεύεται επίσης από εγγύηση 6 ετών ή 180.000 χιλιομέτρων, καθώς και από δωρεάν οδική βοήθεια.
Το Toyota Aygo είναι ένα μίνι μοντέλο που ξεχωρίζει για το μοντέρνο του design, την ευχρηστία του εντός πόλης και την οικονομία κίνησής του. Διατίθεται με ατμοσφαιρικό μοτέρ βενζίνης 1,0 λτ. και 72 ίππων, το οποίο έχει μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από την πληρωμή τελών κυκλοφορίας.
Mitsubishi Space Star: 10.990 ευρώ
Εξοπλισμός Space Start Entry: ESP, 6 αερόσακοι, Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα θυρών
Στην αρχική του έκδοση Entry, το Mitsubishi Space Star κοστίζει 10.990 ευρώ και έτσι είναι το 2ο φθηνότερο αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Το Space Star τοποθετείται στο κάτω άκρο της μικρής κατηγορίας και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει έως και 4 ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών του είναι 235 λίτρων.
Για την κίνησή του το Space Star χρησιμοποιεί τον 1.000άρη MIVEC ατμοσφαιρικό κινητήρα των 71 ίππων της Mitsubishi, που το κινεί σε γενικά ήπιους ρυθμούς (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 15,7 δευτερόλεπτα). Η μέση κατανάλωση του μοτέρ αυτού είναι 5,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων του 118 γρ./χλμ., χωρίς έτσι το ιαπωνικό μοντέλο να απαιτείται να καταβάλει τέλη κυκλοφορίας.
Hyundai i10: 11.890 ευρώ
Εξοπλισμός i10 Fresh: ESP, 6 αερόσακοι, Πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας, cruise control, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα θυρών
Με έκπτωση 800 ευρώ συνοδεύει όλες τις εκδόσεις του μίνι i10 η Hyundai, έχοντας ως αποτέλεσμα να μειώνονται οι τιμές του. Έτσι, η αρχική έκδοση Fresh του μοντέλου με τον κινητήρα 1,0 λίτρου, 67 ίππων, διαμορφώνει την τιμή της στα 11.590 ευρώ, βάζοντας το i10 μέσα στα πιο φθηνά αυτοκίνητα στην Ελλάδα.
Το i10 ξεχωρίζει μεταξύ άλλων για τους πολύ καλούς του χώρους (πορτ-μπαγκάζ 252 λίτρων), τη μοντέρνα εμφάνιση και την πολύ καλή του αξιοπιστία. Το 1.000άρι ατμοσφαιρικό μοτέρ των 67 ίππων κινεί χωρίς πρόβλημα σε καθημερινούς ρυθμούς το αυτοκίνητο, ενώ η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,8 λτ./100 χλμ. To i10 δεν επιβαρύνεται επίσης με τέλη κυκλοφορίας.
Kia Picanto: 11.890 ευρώ
Εξοπλισμός Picanto LX Ιnmotion 4s: ESP, 6 αερόσακοι, Πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα θυρών
To Picanto είναι το αυτοκίνητο πόλης της Kia, το οποίο στην αρχική του έκδοση με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,0 λίτρου, κοστίζει μετά την έκπτωση των 500 ευρώ, 11.890 ευρώ και είναι ένα από τα φθηνότερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Παράλληλα, ο εξοπλισμός που συνοδεύει αυτή την έκδοση είναι αρκετά καλός.
Όπως και το «αδελφό» Hyundai i10, έτσι και το Kia Picanto προσφέρει πολύ καλούς χώρος για την κατηγορία, έχει όμορφη εμφάνιση και είναι αξιόπιστο. Ο 1,0 λτ. ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης των 67 ίππων το κινεί σε «χαλαρούς» ρυθμούς, προάγοντας την καθημερινή οικονομία κίνησης (από 4,4 λτ./100 χλμ.), ενώ φυσικά δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας.
Dacia Sandero Streetway: 11.980 ευρώ
Εξοπλισμός Sandero Streetway Life: ESP, 6 αερόσακοι, αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε δρόμο με κλίση, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα θυρών, αυτόματα φώτα
Η νέα γενιά του μικρού της Dacia βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Το αμάξωμα του νέου Sandero είναι πιο μυώδες και πιο μοντέρνο σε σύγκριση με τo απερχόμενο μοντέλo. Η τετραθέσια καμπίνα είναι πιο ευρύχωρη και ο χώρος αποσκευών των 410 λτ θα χωρέσει πολλά μπαγκάζια.
Η φθηνότερη έκδοση του Sandero Streetway έχει κόστος λίγο κάτω από 12.000 ευρώ και χρησιμοποιεί για την κίνησή της τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα βενζίνης των 66 ίππων. Σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων σχετικά αραιής κλιμάκωσης, η μέση κατανάλωση καυσίμου μειώνεται στα 5,2 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι 117 γρ./χλμ. και έτσι το αυτοκίνητο να εξασφαλίζει 0 τέλη κυκλοφορίας.
0 σχόλια: