Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 14 Ιουλίου 2020

Ντόρα Μακρυγιάννη: Θα κόψω το μακρύ μαλί μου

Η Ντόρα Μακρυγιάννη, η όμορφη πρωταγωνίστρια της σειράς του ΑΝΤ1 «Γυναίκα χωρίς όνομα» σε συνέντευξη για περιοδικό Tv24 μεταξύ άλλων αποκάλυψε την αλλαγή που θέλει να κάνει στην εμφάνισή της.
Εχω σκοπό να αλλάξω την εμφάνιση μου. Θα το κάνω σίγουρα! Περίμενα πώς και πως να τελειώσουν τα γυρίσματα της σειράς να κόψω αυτό το μακρύ μαλλί, το νεραϊδένιο.

Εμείς από την πλευρά μας ελπίζουμε να μην κάνει πράξη τα λεγόμενά της γιατί το μακρύ μαλλί της πάει τέλεια.



Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολούθησέ μας στο Instagram και στο Twitter γιατί με το https://trelogaidouri.blogspot.com/# θα βρεις ό,τι ψάχνεις!

ads
Adbox 

ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

1 σχόλιο:

  1. Θέλετε να πουλήσετε τα νεφρά σας; ή Αναζητάτε την ευκαιρία να πουλήσετε τα νεφρά σας με χρήματα λόγω οικονομικής βλάβης και δεν ξέρετε τι να κάνετε, τότε επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και θα σας προσφέρουμε καλό ποσό για τα νεφρά σας. Το όνομά μου είναι (Doctor Elvis Whyte) Είμαι Φρενολόγος στο νοσοκομείο μας και ειδικεύτηκα στην Χειρουργική των Νεφρών και ασχολούμαστε επίσης με την αγορά και τη μεταμόσχευση νεφρών με έναν ζωντανό αντίστοιχο δότη. Email επικοινωνίας: doctorelviswhyte@gmail.com ή whatsapp μας +2347083629144 για περισσότερες πληροφορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή