Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

Αποκωδικοποιώντας τα λόγια των αντρών

Προφανώς οι άντρες έχουν ένα χάρισμα στο να χειρίζονται τις γυναίκες με έναν περίεργο τρόπο, για να αποφύγουν καταστάσεις ή για να τις καθησυχάσουν, είτε για να κρυφτούν. Για να σταματήσει λοιπόν το γυναικείο μυαλό να ταλαιπωρείται για τις αληθινές σκέψεις των αντρών σας μεταφράσαμε μερικές από αυτές...
«Θα σου τηλεφωνήσω».
Μετάφραση: «Δεν πρόκειται να σε πάρω. Θα μπορούσα, άλλα όμως όχι»

«Είναι απλά φίλη μου».
Μετάφραση: «Με κολακεύει η ζήλια σου και ορκίζομαι ότι δεν έχω κάνει σεξ μαζί της. Αν είχα, πιθανότατα δεν θα είμαστε ακόμα φίλοι».

«Είναι δικό μου λάθος. Συγγνώμη»
Μετάφραση: «Έχουμε που συζητάμε γι 'αυτό ώρες τώρα και δεν μπορώ άλλο».

«Ποτέ δεν παρακολουθώ πορνό».
Μετάφραση: «Παρακολουθώ έναν τόνο πορνό, αλλά η πρώην μου βρήκε το ιστορικό μου στις αναζητήσεις στο Internet και με έκανε να αισθάνομαι κάπως σαν φρικιό γι 'αυτό, είναι απλά ένα απλό ψέμα. Συγνώμη για αυτό».

«Φαίνεσαι εκπληκτική σε αυτό το φόρεμα».
Μετάφραση: "Μπορούμε να φύγουμε τώρα;"

«Δεν εννοούσα αυτό»!
Μετάφραση: «Ωχ όχι, το πήρε πολύ χειρότερα από ό,τι σκέφτηκα ότι θα…».

«Μου αρέσεις περισσότερο χωρίς μακιγιάζ».
Μετάφραση: «Απλά μην ζωγραφίζεσαι σαν κλόουν. Μυρίζει περίεργα και αν σε αγγίξω ή σε φιλήσω, το αφήνεις όλο πάνω μου».

«Επίτρεψε μου να σου κάνω μασάζ».
Μετάφραση: "Ας κάνουμε σεξ."

«Δεν ψάχνω για μια σχέση τώρα».
Μετάφραση: «Είμαι ειλικρινής. Απλά θέλω σεξ. Μπορούμε να δούμε πού πηγαίνει, αλλά δεν κάνω υποσχέσεις για να έχουμε μέλλον μαζί. Τι νομίζεις;»

«Επίτρεψέ μου να σου μαγειρέψω»
Μετάφραση: «Έλα στο σπίτι μου για να κάνουμε σεξ».

«Θα πρέπει να αρχίσουμε να γυμναζόμαστε».
Μετάφραση: «Έχεις παχύνει».

«Δεν είμαι θυμωμένος».
Μετάφραση: «Δεν είμαι πραγματικά θυμωμένος. Λοιπόν, ίσως είμαι λίγο θυμωμένος, αλλά θα το ξεπεράσω. Ας μην το κάνουμε μεγάλο θέμα, εντάξει;».

«Είμαι εντάξει».
Μετάφραση: «Ίσως δεν είμαι πραγματικά εντάξει, αλλά είναι κάτι που θα προτιμούσα να ασχοληθώ μόνος μου. Σταμάτα να με ρωτάς αν είμαι εντάξει, διότι όσο περισσότερες φορές θέτεις την ερώτηση αυτή, τόσο λιγότερο αισθάνομαι ότι πραγματικά αισθάνομαι».

«Πώς ξέρεις αυτόν τον τύπο;».
Μετάφραση: «Έχεις κάνει σεξ μαζί του;» (Επειδή είτε απειλείται από αυτόν, είτε νομίζει ότι πρέπει να ανησυχεί για τα πρότυπά σας).

«Σ 'αγαπώ».
Μετάφραση: «Πω πω, το έκανα. Είμαι τρελός για σένα και δεν θέλω να δω κανέναν άλλο. Είσαι κάποια που θα μπορούσα να δω την υπόλοιπη ζωή μου μαζί σου».





ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: