Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Τι θεωρούν οι γυναίκες απιστία;

Μάθε τι θεωρούν οι γυναίκες απιστία;
ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΙΣΤΙΑ- Να λες μυστικά ή λεπτομέρειες για τη σχέση σας σε άλλη γυναίκα: 36%.
- Να φλερτάρεις ανοιχτά: 35%.
- Να χορεύεις κολλητά με μια άλλη γυναίκα: 41%.
- Να πληρώνεις για ιδιωτικό χορό σε στριπ κλαμπ: 79%.
- Να κάνεις σεξ online: 80%.
- Να έχεις οποιουδήποτε είδους σεξουαλική επαφή με άλλη γυναίκα: 100%.

TΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΙΑΣΕΙ«Δεν είναι αυτό που νομίζεις».
«Πώς βρέθηκε αυτή πάνω μου;».
«Παραπάτησα κι έπεσα».
«Φταίει ο ΟΤΕ».
«Φταις εσύ που είσαι τόσο ψυχρή μαζί μου».
«Δεν ξέρω πώς συνέβη αυτό».
«Μου την έπεσε, τι να έκανα;».
«Δε χαίρεσαι που έχω καλές σχέσεις με την κολλητή σου;».
«Ήμουν μεθυσμένος».
«Ήταν ένα στιγμιαίο λάθος».
«Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον (οι Τούρκοι το λένε κισμέτ)».






ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: