Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Βίκυ Κάβουρα: «Με ενόχλησε που μου “χρέωσαν” τον Γιώργο Λιάγκα ως σύντροφο»

Στην κάμερα της εκπομπής «Labiri biri» μίλησε η Βίκυ Κάβουρα όπου ρωτήθηκε μεταξύ άλλων και για τη φημολογούμενη σχέση της με τον Γιώργο Λιάγκα!
Συγκεκριμένα η δημοσιογράφος της είπε: «Τι έχει γίνει; Σου χρεώσανε τον Γιώργο Λιάγκα ας πούμε σαν σύντροφο;» με την ηθοποιό να απαντάει σε έντονο ύφος: «Δεν έχω να πω κάτι πάνω σε αυτό. Ειλικρινά».
Η δημοσιογράφος συνέχισε: «Δεν σου το λέω για να σε προσβάλλω, το λέω επειδή είδα ότι σε ενόχλησε.»

Τότε η Βίκυ Κάβουρα δήλωσε: «Με ενοχλεί. Δεν είναι πάντα αστείο. Υπάρχουν μέρες που βλέπω ανθρώπους να με παρακολουθούν. Μου είναι έξω από το σπίτι μου ένα αυτοκίνητο. Μου έχει τύχει να γυρίσω 7 το πρωί και να ακούσω έξω από το σπίτι να χτυπάει τηλέφωνο και να απομακρύνεται ο άλλος. Είναι ψιλοτρομακτικά αυτά.

Άλλες φορές φοβάμαι, άλλες φορές γελάω και άλλες λέω δεν είναι δυνατόν. Δεν ξέρω ποιος μπορεί να είναι, αλλά επειδή δε τη γουστάρω αυτή τη φάση και επειδή δεν έχω βγάλει κανέναν στη φόρα και επειδή πραγματικά είμαι μόνη μου και με ενοχλεί να γράφονται πράγματα για εμένα που δεν ισχύουν, δεν ξέρω ποιος το κάνει και γιατί, αλλά θα πρέπει να σταματήσει αυτό κάποια στιγμή»!







ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: