Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Αυτές οι 6 εταιρείες αποδεικνύουν ότι οποιαδήποτε γυναίκα μπορεί να γίνει μοντέλο εσωρούχων


👉Ο κόσμος είναι γεμάτος από στερεότυπα. Βλέπουμε συνέχεια όμορφες γυναίκες και άνδρες στα εξώφυλλα όλων των περιοδικών μόδας. Ωστόσο, η πραγματική ζωή είναι πολύ μακριά από το τέλειο.
Και εκτός αυτού, οι ερευνητές της αγοράς διαπιστώνουν ότι η φυσική ομορφιά προκαλεί πολύ περισσότερο ενδιαφέρον από την πολλές φορές, εικονική πραγματικότητα.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ολοκαίνουργες διαφημίσεις μόδας, όπου τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν σε καθημερινές γυναίκες. Μπορεί να μην είναι τέλειες, αλλά είναι πανέμορφες!

ModCloth
Αυτή η εταιρεία αποφάσισε να καλέσει τις δικές της εργαζόμενες στη φωτογράφηση για τη διαφήμιση των νέων της μαγιό αντί για επαγγελματίες μοντέλα.








Με την ευκαιρία, η Susan Gregg Koger, συν-ιδρύτρια της ModCloth, πήρε μέρος και η ίδια σε αυτό το ασυνήθιστο project. Οι φωτογραφίες μοιάζουν σαν να έχουν τραβηχτεί κατά τη διάρκεια συνηθισμένων διακοπών ενώ οι γυναίκες που συμμετείχαν στην φωτογράφηση γνώριζαν ότι θα τις δούνε χωρίς ρετουσαρίσματα. Ήθελαν να δείξουν  στους ανθρώπους ότι το να είσαι πραγματικός και να αγαπάς το σώμα σου, είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό.

Lonely
Ένα ενδιαφέρον project από την εταιρεία εσωρούχων Lonely από τη Νέα Ζηλανδία, έχει κερδίσει πολλά θετικά σχόλια.






Αρχικά, οι πρωταγωνίστριες στις διαφημίσεις  ήταν δημοφιλείς ηθοποιοί από τηλεοπτική σειρά, αλλά τώρα το newsfeed της σελίδας της εταιρείας είναι γεμάτο από διαφορετικές γυναίκες από όλες τις γωνιές του κόσμου -  λεπτές, παχουλές, με τατουάζ, ποζάρουν στο σπίτι και σε εξωτερικούς  χώρους. Ο ενιαίος στόχος του project είναι απλός: να κάνει τον καθένα να πιστέψει ότι τα εσώρουχα ταιριάζουν σε κάθε γυναίκα.

Naja
Η ιδέα ανήκει στις Catalina Girald και Gina Rodriguez, τις ιδιοκτήτριες της μάρκας:  Γυναίκες με διαφορετικά χρώματα δέρματος συμμετέχουν στο project  Nude for All.






Kαθημερινές γυναίκες, με διαφορετικές αποχρώσεις του δέρματος και διαστάσεις σώματος συμμετέχουν στην καμπάνια των εσωρούχων επτά χρωμάτων. Επιπλέον, η Naja συχνά ποστάρει φωτογραφίες των πελατών της στην ιστοσελίδα της και είναι απολύτως γοητευτικές.

American Apparel
Η εταιρεία αντιμετωπίζει σήμερα δύσκολες στιγμές, αλλά η εκστρατεία μάρκετινγκ του 2014 ήταν πραγματικά αξέχαστη.


Η 62χρονη Jacky O`Shaughnessy ήταν το πρόσωπο της μάρκας εκείνη τη χρονιά – ένα στέλεχος της εταιρείας την είχε ανακαλύψει τυχαία σε μια καφετέρια. Το σύνθημα της εκστρατείας ήταν « το Sexy δεν έχει ημερομηνία λήξης».

Curvy Kate
Μια βρετανική εταιρεία εσωρούχων για παχουλές ξεκίνησε ένα project με τίτλο The New Sexy, με πολλές διαφορετικές γυναίκες.






Ανάμεσα στα μοντέλα ήταν η Gemma Flanagan σε μια αναπηρική καρέκλα, η Carla Atherton που υποβλήθηκε σε προληπτική μαστεκτομή  και η 65χρονη Janet Rook. Όπως επισημαίνει η εταιρεία: «Είμαστε σίγουροι ότι όλες οι γυναίκες είναι θεϊκές. Τα εσώρουχα Curvy Kate έχουν σχεδιαστεί για γυναίκες διαφόρων διαστάσεων, απόψεων, ηλικιών και ικανοτήτων και έτσι είναι τα μοντέλα μας».

Αerie
H αμερικανική μάρκα εσωρούχων Aerie ήταν από τις πρώτες που απέρριψαν τις επεξεργασμένες φωτογραφίες στις διαφημίσεις της.












Η έμφαση στην φυσική ομορφιά, τους έκανε ένα ισχυρό αντίπαλο, ακόμη και για τους γίγαντες του χώρου όπως τη Victoria’s Secret. H Jennifer Foyle, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, λέει ότι δεν υπάρχει ανάγκη να ρετουσάρουμε κάτι που είναι όμορφο, όπως είναι: « Ας αφήσουμε  μόνες τους τις γυναίκες διαφόρων διαστάσεων να αποφασίσουν τι είναι καλό για αυτές».









Adbox 



ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: