Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Η Αΐντα Φιλντ μόλις παραδέχτηκε on camera ότι προσποιείται στο σεξ με τον Ρόμπι Γουίλιαμς


Δεν είναι μόνο ότι το είπε ξεκάθαρα η Αΐντα Φιλντ, είναι ότι μόλις το ξεστόμισε, εμφανίστηκε επί τόπου ο Ρόμπι στο στούντιο...! Δείτε την αντίδρασή του!
Πρόσφατα ο γνωστός τραγουδιστής μας είχε μπερδέψει λιγουλάκι με τις δηλώσεις του ότι κατά καιρούς ερωτεύεται και άντρες, άσχετα αν δεν έχει κάνει ποτέ κάτι παραπάνω μαζί τους. Τώρα έρχεται η γυναίκα του Ρόμπι Γουίλιαμς για να μας αποτελειώσει, καθώς έβγαλε τα εν οίκω τους εν δήμω και μάλιστα στην τηλεόραση. 

Για την ακρίβεια, η Αΐντα Φιλντ αποκάλυψε στον αέρα 
εκπομπής του ITV ότι όταν κάνουν σεξ οι δυο τους

 υπάρχουν φορές που υποκρίνεται ότι φτάνει σε 

οργασμό«Έχω υποκριθεί. Όχι μόνο με τον Ρομπ, αλλά

 γενικά. Έχω δύο παιδιά, είμαι κουρασμένη, είμαι στο

 "I ‘m A Celebrity… Get Me Out Of Here!", υπάρχουν

 πράγματα που έχω να κάνω. Θέλω πολύ να 

ευχαριστώ τους άλλους για να πω "δεν πρόκειται να

 γίνει, λυπάμαι". 

Δεν θέλω να νιώθουν άσχημα, θέλω να

 ενθαρρύνονται για τις προσπάθειές τους. Στο μυαλό

 μου σκέφτομαι για την τηλεόραση, το τσάι που είναι 

στον πάγκο. Δεν είναι λάθος τους. Θέλεις να νιώθουν

 καλά και δυνατοί σαν ταύροι», επεσήμανε 

χιουμοριστικά η σύζυγος του Ρόμπι.αια, δεν της

 πέρασε καν από το μυαλό ότι εκείνη τη στιγμή την

 άκουγε ζωντανά από το green room ο διάσημος 

τραγουδιστής, ο οποίος λίγα λεπτά μετά μπήκε στο

 στούντιο και της τα ΄πε ένα χεράκι με τον δικό του

 τρόπο:
«Ήμουν πίσω. Υποκρίνεσαι; Με εμένα, τον Ρόμπι 

Γουίλιαμς; Τον ποπ σταρ;» τη ρώτησε με ύφος δήθεν

 ενοχλημένο και η συνέχεια που θα παρακολουθήσεις

 στο βίντεο είναι άκρως απολαυστική:


























ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: