Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

Madonna: Απαντά στους επικριτές της και στέλνει ένα μήνυμα στις γυναίκες


Είναι 58 ετών και εδώ και 30 χρόνια βρίσκεται στην κορυφή σαν μία από τις πιο επιτυχημένες καλλιτέχνιδες όλων των εποχών, ενώ εξακολουθεί να είναι μία από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες όλων των εποχών.
Είναι επίσης μία γυναίκα που δέχεται συχνά πικρόχολα σχόλια για την εμφάνισή της, για την συμπεριφορά της και για την ηλικία της.


Η Madonna εκπροσωπεί όλες τις γυναίκες στη βιομηχανία του θεάματος, που δέχονται κριτική για την ηλικία τους, και απαντά στους επικριτές της με μία σειρά από φωτογραφίες από διάφορες περιόδους της καρίερας της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Την τελευταία ανάρτηση της συνόδευε μια φωτογραφία από την φωτογράφισή της για το περιοδικό ''LOVE'', και έγραφε:

''Ακόμα συμπεριφέρομαι σύμφωνα με την ηλικία μου. Πώς μπορώ να ξέρω ότι ακόμη συμπεριφέρομαι σύμφωνα με την ηλικία μου; Επειδή είναι η δική μου ηλικία και η δική μου ζωή! Kαι όλοι εσείς οι φανατικοί του μίσους κατά των γυναικών θα πρέπει να προσπαθήσετε να καταλάβετε γιατί αισθάνεστε την ανάγκη να με περιορίσετε με το φόβο σας για όσα δεν σας είναι οικεία. 

 Ξέρετε τι συμβαίνει με τους φανατικούς; Τίποτα! Τίποτα δεν συμβαίνει στους ανθρώπους που σκέφτονται με περιορισμένο τρόπο. Είναι γεγονός..... Αλλά εγώ σας συγχωρώ'' .





ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: