Ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του, το Pokemon Go ανοίγει νέους οικονομικούς ορίζοντες σε επιχειρήσεις και χώρες, όντας τουριστικό αβαντάζ.
Την θέση του στα επόμενα πρότζεκτ ανάλυσης της κοινωνιολογικής έρευνας και του σύγχρονου μπιχεβιορισμού έχει πάρει μετά από ένα μήνα και κάτι το Pokemon Go, που δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι ή ένα φαινόμενο της εποχής που το συζητούν οι μεγαλύτεροι με νιχιλισμό, οι μικρότεροι με ενθουσιασμό και οι ενδιάμεσοι με όρους εξ αποστάσεως παρατήρησης και εξέτασης.
Κάτω από το χαλί του κρύβει μια τεράστια οικονομική δύναμη που είναι now or never.
Κάτω από το χαλί του κρύβει μια τεράστια οικονομική δύναμη που είναι now or never.
Ζούμε σε εποχές που τα trends τελειώνουν πολύ γρήγορα και το Pokemon Go μοιάζει να έχει μεν μια παραπάνω διάρκεια ζωής, αλλά παραμένει μια ευκαιρία που πρέπει κάποιοι να την αρπάξουν στο εδώ και τώρα.
Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι ταξιδεύουν άνθρωποι σε διάφορα μέρη εντός κι εκτός των χωρών τους για να πιάσουν τα Pokemon που τους λείπουν, το οποίο μπορεί να αποτελέσει ένα πάτημα για προσέλκυση τουριστών.
Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι ταξιδεύουν άνθρωποι σε διάφορα μέρη εντός κι εκτός των χωρών τους για να πιάσουν τα Pokemon που τους λείπουν, το οποίο μπορεί να αποτελέσει ένα πάτημα για προσέλκυση τουριστών.
Για την ακρίβεια είναι καταστάσεις γύρω από τον τουρισμό που θα αλλάξουν το παιχνίδι των επιχειρήσεων που διαθέτουν τα άτομα που θα εκμεταλλευτούν αυτή την κατάσταση.
Για να φανεί το μέγεθος της ευκαιρίας, αρκεί το γεγονός ότι ο μέσος όρος παιχνιδιού την ημέρα είναι στα 33 λεπτά, την ώρα που για να διαβάσουν στάτους στο Facebook ξοδεύουν 22 λεπτά.
Για να φανεί το μέγεθος της ευκαιρίας, αρκεί το γεγονός ότι ο μέσος όρος παιχνιδιού την ημέρα είναι στα 33 λεπτά, την ώρα που για να διαβάσουν στάτους στο Facebook ξοδεύουν 22 λεπτά.
Ξεκινώντας από τα πιο μικρά, οι καφετέριες και τα μπαρ μπορούν να πατήσουν πάνω στην τοποθεσία τους και να φέρουν κόσμο.
Μια επιχείρηση που βρίσκεται κοντά σε ένα hotspot, αρκεί να ποστάρει στα social media ένα snap από το ποκεμονικό κομφούζιο και θα δει να φτάνει κόσμος.
Αν είναι απλώς περαστικός θα έχει μάθει το όνομα της και θα φροντίσει να κανονίσει καφέ την επόμενη φορά εκεί, αν κάτσει με την πρώτη έχει άμεσο κέρδος.
Στο Λος Άντζελες υπάρχουν εστιατόρια που έχουν χτίσει στρατηγική γύρω από αυτό, ενώ κυκλοφορούν και city guides για κυνήγι Pokemon τα βράδια της Παρασκευής.
Μια επιχείρηση που βρίσκεται κοντά σε ένα hotspot, αρκεί να ποστάρει στα social media ένα snap από το ποκεμονικό κομφούζιο και θα δει να φτάνει κόσμος.
Αν είναι απλώς περαστικός θα έχει μάθει το όνομα της και θα φροντίσει να κανονίσει καφέ την επόμενη φορά εκεί, αν κάτσει με την πρώτη έχει άμεσο κέρδος.
Στο Λος Άντζελες υπάρχουν εστιατόρια που έχουν χτίσει στρατηγική γύρω από αυτό, ενώ κυκλοφορούν και city guides για κυνήγι Pokemon τα βράδια της Παρασκευής.
Στο Λας Βέγκας, οι marketing campaigners διαβάζουν την δημογραφία και τη γεωγραφία του παιχνιδιού και προσφέρουν συμβουλές σε τοπικές επιχειρήσεις με βάση τη δυναμική που υπάρχει.
Φυσικά, μεγαλύτερο όφελος από τον ποκετουρισμό θα έχουν τα take away καταστήματα, αφού ο ποκετουρίστας είναι κατ΄εξοχήν άνθρωπος που δεν θα σταματήσει για πολύ, αλλά μπορεί να κάνει μια μικρή στάση για νερό, παγωτό ή κάποιο fast food.
Τα θεματικά πάρκα και τα λούνα παρκ μπορούν να στήσουν ολόκληρα δωμάτια με Pokemon, ενώ και η Niantic φαίνεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να δώσει την ευκαιρία σε επιχειρήσεις να της δίνουν μια συνδρομή, ώστε να σωρεύει Pokemon γύρω τους.
Ήδη με τα Lure Modules που κοστίζουν 60 σεντ το καθένα και έχουν διάρκεια 30 λεπτά, μπορούν να δημιουργούν hotspots γύρω από τα μαγαζιά τους.
Τα pokestops είναι επίσης μια ενδιαφέρουσα οικονομική προοπτική, αφού σε κάποιες χώρες δεν είναι τόσα πολλά και ο average παίχτης χρειάζεται να κάνει refill τουλάχιστον 2-3 φορές την ημέρα.
Ήδη με τα Lure Modules που κοστίζουν 60 σεντ το καθένα και έχουν διάρκεια 30 λεπτά, μπορούν να δημιουργούν hotspots γύρω από τα μαγαζιά τους.
Τα pokestops είναι επίσης μια ενδιαφέρουσα οικονομική προοπτική, αφού σε κάποιες χώρες δεν είναι τόσα πολλά και ο average παίχτης χρειάζεται να κάνει refill τουλάχιστον 2-3 φορές την ημέρα.
Προσφάτως είδαμε ότι υπάρχουν γραφεία που διοργανώνουν σαφάρι για παίχτες της εφαρμογής και μάλιστα προσλαμβάνουν και άτομα που έχουν πάει στο 20ο level για να καθοδηγούν τους καινούργιους παίχτες, ενώ και ζωολογικοί κήποι μέτρησαν εισιτήρια που δεν είχαν κίνητρο να δουν τα ζώα, αλλά να πιάσουν κάποιο pokemon στον χώρο τους.
Τέλος, τα ίδια τα ξενοδοχεία και τα δωμάτια σε νησιά έχουν την ευκαιρία να κεφαλαιοποιήσουν αυτό το πάθος και έχουν ήδη τα εργαλεία για να το πετύχουν.
Μια κριτική στο Booking.com ή το TripAdvisor που θα λέει ότι στα συν είναι και το γεγονός πως μπορείς να πιάσεις πολλά και σχετικά σπάνια pokemon εκεί και στη γύρω περιοχή.
Το Pokemon Go ήρθε στο ζενίθ του καλοκαιριού και με την μέγιστη απόδοση, οπότε ήταν πολλοί αυτοί που σκέφτονταν τι θα πιάσουν στις διακοπές τους.
Αν γνώριζαν από πριν ίσως να είχε αλλάξει και η επιλογή του μέρους που θα πάνε.
Ακούγεται υπερβολικό και τραβηγμένο, αλλά είναι κάτι που έχει συμβεί μεμονωμένα και ίσως στο μέλλον να συμβεί και συντεταγμένα.
Στο τέλος του μίτου μπορείς να δεις ένα ολόκληρο νησί ή έναν δήμο να έχει πλάνο εκμετάλλευσης.
Μια κριτική στο Booking.com ή το TripAdvisor που θα λέει ότι στα συν είναι και το γεγονός πως μπορείς να πιάσεις πολλά και σχετικά σπάνια pokemon εκεί και στη γύρω περιοχή.
Το Pokemon Go ήρθε στο ζενίθ του καλοκαιριού και με την μέγιστη απόδοση, οπότε ήταν πολλοί αυτοί που σκέφτονταν τι θα πιάσουν στις διακοπές τους.
Αν γνώριζαν από πριν ίσως να είχε αλλάξει και η επιλογή του μέρους που θα πάνε.
Ακούγεται υπερβολικό και τραβηγμένο, αλλά είναι κάτι που έχει συμβεί μεμονωμένα και ίσως στο μέλλον να συμβεί και συντεταγμένα.
Στο τέλος του μίτου μπορείς να δεις ένα ολόκληρο νησί ή έναν δήμο να έχει πλάνο εκμετάλλευσης.
Το Pokemon Go δεν είναι μόνο εσωστρεφές, αλλά δείχνει και τον δρόμο στα Μουσεία, κάποια από τα οποία επλήγησαν τρόπον τινά από το παιχνίδι.
Τα περισσότερα δεν έχουν καθόλου ή έχουν σε πολύ μικρό βαθμό την δυνατότητα VR και AR.
Η εφαρμογή τους δίνει τον μπούσουλα για να έχουν ατραξιόν με περισσότερη ζωντάνια και σε 3D διάσταση.
Τα περισσότερα δεν έχουν καθόλου ή έχουν σε πολύ μικρό βαθμό την δυνατότητα VR και AR.
Η εφαρμογή τους δίνει τον μπούσουλα για να έχουν ατραξιόν με περισσότερη ζωντάνια και σε 3D διάσταση.
Όλα τα παραπάνω συνηγορούν σε μια οικονομική κατάσταση που μπορεί να κυριαρχήσει στα επόμενα 3-4 χρόνια και να εδραιώσει μια πιστότητα στους πελάτες επιχειρήσεων και στους επισκέπτες περιοχών.
0 σχόλια: