Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Η «σπόντα» του Πάνου Μιχαλόπουλου για την πρώην του Ρούλα Κορομηλά




Ο έρωτάς τους ήταν κεραυνοβόλος και δυνατός, ενώ κατέληξε σε γάμο το 1988. Ο λόγος για τη Ρούλα Κορομηλά και τον Πάνο Μιχαλόπουλο, οι οποίοι από το 1990 έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους.
Ο ηθοποιός παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στη freddo κι όταν κλήθηκε να μιλήσει για τη νέα εκπομπή της πρώην αγαπημένης του, σημείωσε: «Μη με βάζεις σε αυτό το λούκι. Ούτε είδα αυτές τις εκπομπές, ούτε και παρακολουθώ...».

Ο ίδιος μίλησε παράλληλα και για τη σχέση του με τον χρόνο: «Δεν κάνω καμία σύγκριση στον εαυτό μου. Πιστεύω ότι όποιος μεγαλώνει σωστά, είναι ήρεμος και βλέπει συνεχώς το πρόσωπο του στον καθρέφτη, δεν θα πέσει στην παγίδα της αυτοκαταστροφής. Δεν πρέπει να τρομάζεις με την εικόνα σου. Εγώ δεν τρόμαξα ποτέ με την εικόνα μου, γιατί δεν έχω υπαρξιακά προβλήματα. Ούτε με τα άσπρα μου πλέον μαλλιά έχω πρόβλημα. Απλά δεν τα βγάζω στη δημοσιότητα. Τα κρατάω για μένα και την οικογένεια μου».


Πηγή
ads
ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: