Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

Κρύα πόδια; Όχι πια με το homemade ποδόλουτρο!



Γρήγορα και πολύ εύκολο!


Ο καιρός πάγωσε και το ίδιο τα πόδια μου. Τι και αν φοράω δύο ζευγάρια κάλτσες, έχω σκεπαστεί με το πάπλωμα και έχω χώσει τα πόδια μου κάτω από την Chili (το σκυλάκι μου). Δεν λένε με τίποτα να ζεσταθούν! Δεν φτάνει που αρρώστησα τελευταία μέρα του χρόνου και θα κάνω την αλλαγή στον καναπέ, δεν μπορώ να ζεσταθώ κιόλας!

Αποφάσισα λοιπόν να κάνω ένα ποδόλουτρο της τελευταίας στιγμής στον εαυτό μου. Εννοείται πως δεν έχω στο σπίτι ειδικά άλατα... Πφφφ...τι είμαι beauty editor; Ωχ ναι, το ξέχασα. Είμαι beauty editor! Δικαιολογούμαι όμως γιατί τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να γίνω νοικοκυρά άρα αντί για άλατα έχω το απλό το αλατάκι.

Έψαξα να βρω στο ίντερνετ βάζοντας ήδη το ζεστό νερό στη λεκάνη, μια συνταγή με σπιτικά υλικά. Βρήκα αρκετές αλλά από όλες μου έλειπε ένα συστατικό! Είπα να το ρισκάρω και έτσι έφτιαξα την δική μου συνταγή για ποδόλουτρο.

Θα χρειαστείς 1/4 κούπας γάλα, 3 κουταλιές τις σούπας ελαιόλαδο και κανέλα. Όλα αυτά τα αναμιγνύεις σε ένα μπωλ και το ρίχνεις σε μια λεκάνη με χλιαρό νερό. Εγώ βέβαια προτιμώ το καυτό αλλά δεν κάνει γιατί αφυδατώνει το δέρμα. Άφησε να μουλιάσουν τα πόδια μέσα για 20 λεπτά περίπου, στέγνωσέ τα και μετά βάλε οπωσδήποτε μια κρέμα ποδιών για να κρατήσει τη θερμότητα. Αυτό ήταν λοιπόν, τώρα θα έχεις ζεστά πόδια για το υπόλοιπο της βραδιάς.






ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ


SHARE THIS

0 σχόλια: