Πείτε «αντίο» στα αγχωμένα γεύματα, την αντικοινωνικότητα, το στρες και τις πλαστές συμπεριφορές.
Μέσα σε ένα έτος είναι πολλές οι φορές που έχουμε πιάσει τον εαυτό μας να κάνει πράγματα για τα οποία αργότερα μετανιώνουμε ή τα οποία αντιλαμβανόμαστε ως λάθη.
Αυτές τις περίεργες καταστάσεις με τις οποίες ερχόμαστε αντιμέτωπες δεν τις γλιτώνουμε στο εργασιακό μας περιβάλλον, αντιθέτως, για κάποιες από εμάς, στους επαγγελματικούς μας χώρους διογκώνονται. Συλλέξαμε πέντε «επιδημικά» λάθη που έχουμε ανάγκη να καταργήσουμε και τα οποία ελπίζουμε να μην επαναλάβουμε την νέα χρονιά.
Τέρμα στα βεβιασμένα γεύματα στο γραφείο
Και όταν λέμε στο γραφείο, εννοούμε κυριολεκτικά πάνω από το γραφείο μας, μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή προσπαθώντας να καταπιούμε μια μπουκιά σαλάτα (ή οποία εντέλει μας κάθεται στο λαιμό) και ταυτόχρονα απαντώντας σε επείγοντα email (άλλο επείγον, άλλο σημαντικό). Το ένα και μοναδικό γεύμα που ενδεχομένως θα έχεις στο γραφείο θέλει τον χρόνο του και την απόλαυση του, διαφορετικά χάνει το νόημα του, αφού ούτε την γεύση του θα έχεις καταλάβει, ούτε σωστά θα το έχεις καταναλώσει (και αυτό οδηγεί σε άλλες μετέπειτα ενοχλήσεις). Κερδίστε το δικαίωμα για ένα διάλειμμα στο γραφείο και ο μόνος που μπορεί να σας το δώσει είναι ο εαυτός σας, όταν θα σταματήσει να νιώθει τύψεις θεωρώντας πως με ένα εικοσάλεπτο break σταματά να είναι παραγωγικός.
Αρκετά με το πληκτρολόγιο, ήρθε η ώρα να τα πείτε
Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, οι απαιτήσεις στην δουλειά έχουν αυξηθεί, ο χρόνος δεν φτάνει: όλα αυτά οδηγούν στο να γράφουμε περισσότερο απ' ότι να μιλάμε, κάτι που φαντάζει γελοίο σε κάποιες περιπτώσεις. Ο συνάδελφος σας είναι δύο γραφεία παρακάτω, αν δεν πρόκειται για κάποια πολύ σοβαρή προσφορά ή για ένα ομαδικό mail, επιλέξτε να σηκωθείτε από την θέση σας και να πάτε να του πείτε αυτό που θέλετε δια ζώσης. Πρώτον θα ξεκολλήσετε λίγο τον εαυτό σας από αυτό το ατελείωτο καθισιό, δεύτερον οι λέξεις βρίσκουν την πραγματική τους ταυτότητα όταν λέγονται, παρά όταν γράφονται.
Πείτε «όχι» στις πλαστές συμπεριφορές
Ψεύτικα χαμόγελα, υποτιθέμενη καλοσύνη, συμπεριφορές χωρίς ίχνος ανιδιοτέλειας στον πυρήνα τους, κάλπικες λατρείες και πλαστή συναδελφικότητα είναι όλα όσα πρέπει να εξαφανιστούν στο πολύ άμεσο μέλλον. Μην σπαταλάτε τον χρόνο σας με το να προσπαθείτε να γίνετε κάτι που δεν είστε, σε έναν χώρο όπως και σε μια κοινωνία, δεν συμπαθούμε όλοι όλους. Κρατήστε τα προσχήματα και προβάλετε τις ενστάσεις σας και τις διαφορές σας με φειδώ κι ευγένεια και αφήστε τις ψεύτικες αγάπες για τα σίριαλ.
Το (κλασικό) γυναικείο bitching δεν έχει πλάκα πια
Ήρθε η ώρα να συνειδητοποιήσουμε πως σε έναν χώρο που δουλεύουν ως επί το πλείστον γυναίκες ο ανταγωνισμός μεν θα υπάρχει σε κάποιες περιπτώσεις, δε η μία χωρίς την άλλη δεν θα προχωρούσε μισό βήμα στο τέλος της ημέρας. Δεν έχει καθόλου ενδιαφέρον από κάποιο σημείο κι έπειτα αυτό το αόρατο ξεμάλλιασμα που λαμβάνει χώρα σε ορισμένες ομάδες, δεν είναι δημιουργικό, δεν προσφέρει τίποτα και αφήνει άσχημες γεύσεις που έρχονται και κατακάθονται συνειδησιακά. Γυναίκες ενωμένες - ποτέ νικημένες!
Η σύγκριση δημιουργεί ανασφάλειες, άρα υπαρξιακά κενά
Όλες έχουμε συγκρίνει τους εαυτούς μας με κάποιον άλλο άνθρωπο και όλες κάποια στιγμή σε μια τέτοια σύγκριση έχουμε έρθει αντιμέτωπες με την πικρή αλήθεια: αυτή ο «άλλος» είναι πολύ καλύτερος μας (για την ακρίβεια δεν τον φτάνουμε στο μικρό του δαχτυλάκι).
Η σύγκριση μπορεί να αποτελεί για κάποιους πηγή ενέργειας, όμως μελέτες έχουν δείξει πως κυρίως αποτελεί πηγή δυστυχίας, γι' αυτό και πρέπει να αποφεύγεται ακόμη κι όταν είναι σχεδόν αδύνατο. Πάντα θα υπάρχει κάποιος καλύτερος μας, αλλά δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε πως -όπως όλοι- είμαστε μοναδικές και σίγουρα κι εμείς καλύτερες από κάποιους άλλους σε κάτι.




0 σχόλια: