«Οι κακές συνήθειες που έχουμε οι περισσότεροι μας οδηγούν σε λάθη στη σχέση μας, στη δουλειά μας, στην παραγωγικότητά μας», αναφέρει η Sylvia Hepler, σύμβουλος καριέρας. Μάλιστα αναφέρει τα 12 πιο χαρακτηριστικά λάθη που κάνουμε οι ίδιοι και βάζουμε τρικλοποδιές στην καριέρα μας.
1. Ασκώντας κριτική στο αφεντικό πίσω από την πλάτη του
Ψιθυρίζοντας πίσω από την πλάτη του αφεντικού η του προϊσταμένου κάνοντας συνεχώς αρνητικά σχόλια και κακόβουλες κριτικές. Είναι πολύ πιθανό να τα μάθει και αν μάλιστα αν η κριτική σας είναι και άδικη τότε ξεχάστε προαγωγές, αυξήσεις ή ακόμα χειρότερα ακόμα και τη θέση σας στο γραφείο.
2. Οταν είστε αρνητικοί και δεν θέλετε να μάθετε τίποτα καινούριο
Δεν πρέπει να υιοθετείτε μία αλαζονική συμπεριφορά και να αρνείστε να μάθετε κάτι καινούριο είτε να πείτε πως κάτι δεν το γνωρίζετε. Με αυτόν τον τρόπο χάνετε την ευκαιρία τόσο να βελτιωθείτε, όσο και το να αναπτύξετε νέες δεξιότητες, τις οποίες θα μπορέσετε να κάνετε απόσβεση μελλοντικά.
3. Οταν κατηγορείτε συνεχώς τους άλλους
Το να κατηγορείται κάποιον άλλο επειδή εσείς δεν έχετε τα απαιτούμενα προσόντα, την απαραίτητη προϋπηρεσία για τη συγκεκριμένη δουλειά, δεν σας βοηθάει, αντιθέτως σας υποβαθμίζει.
4. Οταν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε τα συναισθήματά σας
Οταν ξεσπάτε με το παραμικρό, έχετε ακραίες αντιδράσεις ακόμα και σε όχι πολύ σοβαρά ζητήματα. Για παράδειγμα αν βάζετε τις φωνές ή ξεσπάτε σε κλάματα δείχνετε στον προϊστάμενο/αφεντικό σας πως έχετε πρόβλημα με τη διαχείριση των συναισθημάτων σας.
5. Περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή
Υπάρχουν στιγμές που δεν πρέπει να περιμένετε τις ιδανικές συνθήκες, ή όπως τα έχετε φανταστεί εσείς στο μυαλό σας. Είναι στιγμές που πρέπει απλώς να πάρετε σημαντικές αποφάσεις και ας μην πιστεύετε πως αυτή είναι η κατάλληλη χρονικά στιγμή.
6. Οταν κάνετε συνεχώς παράπονα
Οσοι γκρινιάζουν και παραπονούνται συνεχώς είναι συνήθως αυτοί που απλώς δεν δουλεύουν.
7. Οταν θεωρείτε τον εαυτό σας κατώτερο
Η έλλειψη αυτοπεποίθησης είναι μία σίγουρη συνταγή αποτυχίας. Ο δισταγμός και η δειλία είναι κάτι που δεν εκτιμούν τα αφεντικά. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή γιατί και η πολύ αυτοπεποίθηση μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή.
8. Οταν μισείτε τη δουλειά σας
Οταν δεν αγαπάτε τη δουλειά σας ή ακόμα χειρότερα τη μισείτε τότε δεν θα μπορέσετε ποτέ να δείξετε τις πραγματικές σας δυνατότητες, αλλά ούτε καν να μπορέσετε να αποκριθείτε σε αυτά για τα οποία πληρώνεστε.
9. Οταν πιστεύτε πως δεν μπορείτε να βρείτε μία καλύτερη δουλειά
Αυτό που έχετε στο μυαλό σας είναι αυτό που σας κάνει να δράτε. Αρα όταν νομίζετε πως έχει κολήσει σε μία δουλεία και ότι δεν μπορείτε να βρείτε μία άλλη, το αποτέλεσμα είναι να βαλτώνεται. Εμπιστευτείτε τις δυνατότητες σας, εκφράστε τις.
10. Οταν επιλέγετε να παραμείνετε σιωπηλοί
Κάθε φορά που αποφασίζετε να κρατήσετε για εσάς καινοτόμες ιδέες, που αποφεύγετε να κάνετε διευκρινιστικές ερωτήσεις, ή να αποδεχθείτε την κακή πολιτική της εταιρείας, είναι εις βάρος σας. Συνήθως, ο υπεύθυνος και ενεργός ρόλος ενός εργαζομένου ανταμείβεται.
0 σχόλια: