Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Κέιτ Άπτον: «Όλες έχουμε ανασφάλειες με το σώμα μας»



Η καυτή σταρ του μόντελινγκ δηλώνει πως βρίσκει σέξυ μόνο το χαμόγελό της.


Η Κέιτ Άπτον κόβει πάντα την ανάσα με τις καμπύλες της σε κάθε φωτογράφιση. Σε αντίθεση με τους άντρες που λατρεύουν το σώμα της, η ίδια θα προτιμούσε να το κρύβει. Παραδέχεται μάλιστα πως έχει πολλές ανασφάλειες γύρω από την εικόνα της, αυτό όμως δεν την εμποδίζει να απολαμβάνει τη ζωή.

«Το πιο δυνατό μου σημείο είναι... τα αυτιά. Μόνο γι' αυτά δεν νιώθω άβολα. Αστειεύομαι, θα έλεγα μάλλον το χαμόγελό μου γιατί μου φτιάχνει την ψυχολογία. Ποια γυναίκα δεν αισθάνεται αμήχανα με το κορμί και τα ψεγάδια της; Εγώ απλώς το αποδέχτηκα κάποια στιγμή. Πλέον προσπαθώ να γυμνάζομαι και να φροντίζω τον εαυτό μου όσο περισσότερο γίνεται» σχολίασε η σταρ του μόντελινγκ.





 ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: