Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

3 μαθήματα για άψογα φρύδια



Πως θα βγάλεις, θα περιποιηθείς, θα βάψεις τα φρύδια σου. Όλα τα έχουμε.


Μέχρι πριν μία εβδομάδα ήμουν ο πλέον ακατάλληλος άνθρωπος να μιλήσω για φρύδια. Τα έβγαζα ποτέ σπάνια μόνη μου. Κυκλοφορούσα με μία κάποια φρυδοαξιοπρέπεια επειδή
η κολλητή μου μία φορά το μήνα με έβαζε κάτω λέγοντας μου "Θα κάτσεις να σου βγάλω τα φρύδια. Τέλος".

Άλλαξα γνώμη όταν είδα τα άκρως επιμορφωτικά, πανέξυπνα, ολιγόλεπτα (βασικό για έναν άνθρωπο που δεν βλέπει βιντεάκια στο youtube) και αληθινά πρακτικά βιντεάκια-μαθήματα που έφτιαξε το wearthistoday.com μαζί με τη Liz Bumgarner.
Δεν έγινε κάποια επανάσταση μέσα μου απλώς α. με έπεισαν ότι τα φρύδια με τον τρόπο που πλαισιώνουν το πρόσωπο αναδεικνύουν με έναν έμμεσο, αφανή άλλα κυρίαρχο ρόλο τα χαρακτηριστικά σου και β. μου έδειξαν ότι γίνεται να είναι όμορφα και περιποιημένα χωρίς πολλή φασαρία.

Το πρώτο μάθημα θα σου δείξει βήμα προς βήμα για πώς να τα σχηματίσεις μόνη σου στο σπίτι.



Το δεύτερο μάθημα είναι ένα μίνι σεμινάριο πάνω στα προϊόντα που υπάρχουν για τα φρύδια.



Και, τέλος, στο τρίτο και σημαντικότερο μάθημα όλων: Πως θα βάψεις και θα τονίσεις τα φρύδια σου (χωρίς να φαίνεσαι καραγκιόζης).









ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: