Η τριλογία των βιβλίων «50 αποχρώσεις του γκρι» πούλησε περισσότερα από 100 εκατομμύρια αντίτυπα. Λογικό είναι να υπάρχει ένα κοινό που αναμένει με ανυπομονησία την ομώνυμη ταινία, για να δει επί σκηνής τις ερωτικές ιστορίες μεταξύ του κυριαρχικού κ. Γκρέι και της αθώας Αναστάζια Στιλ.
Λογικό είναι επίσης το μάρκετινγκ να εκμεταλλεύεται την ύπαρξη αυτού του κοινού που έχει πολύ συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά για να προωθήσει διάφορα προϊόντα, από καλλυντικά μέχρι ερωτικά βοηθήματα και εσώρουχα.
Λίγο πριν τις 14 Φεβρουαρίου, όταν θα προβληθεί στις αίθουσες η πολυδιαφημισμένη ταινία,το brand μέσα από το οποίο έγινε διάσημη η συγγραφέας Ε.Λ. Τζέιμς επεκτείνεται και στα εσώρουχα, με μια σειρά μαύρων - φυσικά - σετ, που φέρουν την έγκριση της συγγραφέως.
Πρόκειται για μια σειρά της εταιρίας Bluebella, εμπνευσμένης από τις ερωτικές, ενίοτε light σαδομαζοχιστικές, εξερευνήσεις του βιβλίου. Η Ε.Λ. Τζέιμς δήλωσε ενθουσιασμένη από τις δημιουργίες, γιατί όπως είπε: «Έχουν καταφέρει να πιάσουν την αίσθηση της σκοτεινής, προκλητικής και βαθιά ερωτικής σχέσης των ηρώων του βιβλίου».
0 σχόλια: