Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Ξοδεύουμε 1.400 ευρώ για τις e-αγορές



Τα 1.400 ευρώ έφτασε το ποσό που δαπάνησε ο μέσος Ελληνας καταναλωτής των ηλεκτρονικών καταστημάτων για διαδικτυακές αγορές το 2014. Το ποσό αυτό είναι αυξημένο κατά 100 ευρώ από το αντίστοιχο περσινό, ενώ σε ανοδική πορεία βρίσκεται και ο αριθμός των αγορών που έκανε ο μέσος καταναλωτής από το Διαδίκτυο φέτος και έφτασαν τις 18 έναντι 12 την περασμένη χρονιά.


Την ίδια στιγμή οι Ελληνες καταναλωτές που προτιμούν τα e-shops εμφανίζονται ιδιαίτερα... πιστοί σ' αυτόν τον τρόπο αγορών, με τους έξι στους δέκα αγοραστές να δηλώνουν ότι το 2015 προτίθενται να αυξήσουν τις αγορές τους μέσω Ιντερνετ, ενώ μόνο ο ένας στους δέκα ανέφερε ότι θα τις μειώσει.

Από την ανάλυση των στοιχείων προκύπτει ότι ο Ελληνας online καταναλωτής χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για τις αγορές του κυρίως επειδή βρίσκει καλύτερες τιμές (66%), όπως και επειδή μπορεί να συγκρίνει άμεσα τιμές (39%) αλλά και για να βρει προϊόντα που δεν βρίσκει στα φυσικά καταστήματα (35%).

Προτιμήσεις

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών για αγορές από το Διαδίκτυο. Οι τομείς της οικονομίας που κατέγραψαν τον μεγαλύτερο κύκλο εργασιών στο ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, η διαμονή σε καταλύματα, τα εισιτήρια για εκδηλώσεις και ο εξοπλισμός για ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ενώ μεγάλη ανάπτυξη κατέγραψαν οι ασφάλειες και τα παραφάρμακα.
Τα στοιχεία αυτά συνθέτουν τα βασικά ευρήματα της ετήσιας έρευνας για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου που διενήργησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN) και παρουσιάστηκαν από τον διευθυντή του Εργαστηρίου, Γιώργο Δουκίδη.

Τονωτική ένεση στις διαδικτυακές αγορές έδωσε και η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία διοργανώθηκε φέτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από την 1η έως και τις 7 Δεκεμβρίου από τον GRECA, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, με προσφορές που έφταναν το 70% και το 80% σε καταναλωτικά είδη και υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου, και η φετινή εβδομάδα είχε μεγάλη αποδοχή από το κοινό καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 59% σε σχέση με την εβδομάδα που είχε προηγηθεί, ενώ υπήρξαν και ηλεκτρονικά καταστήματα που δήλωσαν αύξηση πωλήσεων άνω του 200%.

Συμμετοχές

«Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετείχαν ήταν πολλαπλάσια σε αριθμό σε σχέση με το 2013, ενώ δραστηριοποιήθηκαν με θεματικές προσφορές και πολύ μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα. Η θετική αποδοχή από τους online καταναλωτές δείχνει ξεκάθαρα ότι καθιερώνεται η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία έχει ως διαρκή στόχο την εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού με τα οφέλη των online αγορών, ενώ σηματοδοτεί την έναρξη των χριστουγεννιάτικων αγορών», επισημαίνουν τα μέλη του GRECA.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ




ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: