Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Η παρεξήγηση Αρναούτογλου-Στικούδη & το "άδειασμα" από Σταρόβα


Καλεσμένη την Κατερίνα Στικούδη είχαν τα "Καρντάσιανς" το βράδυ της Τρίτης (4/11) κι ενώ όλοι ξέραμε ότι η ράπερ ακύρωσε την εμφάνιση της στην εκπομπή την περασμένη Παρασκευή λόγω πένθους (ο σύντροφός της έχασε τη μητέρα του), ήρθε η μεγάλη ανατροπή.

Γιατί η ακύρωση τελικά οφειλόταν στον... Κώστα Γκουσγκούνη και την παρουσία του στα "Καρντάσιανς" την ίδια μέρα. Η Στικούδη για την εμφάνιση της είχε κάνει διαγωνισμό για τους θαυμαστές της, ώστε κάποιοι από αυτούς να βρεθούν ζωντανά στο πλατό. Όταν, όμως, πληροφορήθηκε την παρουσία του Γκουσγκούνη κι επειδή οι φαν της είναι κυρίως σχολιαρόπαιδα αποφάσισε να αναβάλει την εμφάνιση της για την Τρίτη.
Οι μπηχτές, όμως, του Αρναούτογλου για τη Στικούδη προκάλεσαν τον έντονο εκνευρισμό της κι έτσι οι δυο τους αποφάσισαν να λύσουν την παρεξήγηση on air.
«Σε περιμέναμε την προηγούμενη φορά, δεν ήρθες...την Παρακευή εννοώ που είχαμε τον Κώστα Γκουσγκούνη καλεσμένο» είπε αρχικά ο Γρηγόρης. Για να απαντήσει όλο νόημα η Στικούδη: «Θέλεις τώρα να μπούμε σε αυτή τη διαδικασία; Θες να το συζητήσουμε; Εγώ δεν έχω πρόβλημα, άμα θέλεις μπαίνω ξεκάθαρα...». Και ξεκίνησε η συζήτηση.


«Όταν φέρνουμε ανθρώπους που θα μιλήσουμε, γιατί οι άνθρωποι είναι αξιοπρεπέστατοι. Και δε θα κρίνουμε εμείς τι κάνει ο καθένας, Αλλά όταν η συζήτηση θα αρχίσει να γίνεται πιο juicy και πιο ερωτική, σίγουρα στο κοινό εδώ που δε μπορεί να το αποφύγει, γιατί στο σπίτι μπορεί να το αποφύγει, δε θέλουμε να είναι και για αυτό εκείνη την ημέρα δε φέραμε ηλικίες μικρές» ανέφερε ο παρουσιαστής.



«Μερικές φορές οι συνεννοήσεις πρέπει να γίνονται λίγο πιο ξεκάθαρες. Εγώ θα σου πω ένα πράγμα και συμφωνω απολύτως μαζί σου. Το να έρθω εδώ με παιδιά ανήλικα, είτε αυτό έχει να κάνει με εμένα είτε με τον τρόπο που τα βλέπω. Είχαμε κάνει ένα διαγωνισμό και θα ερχονταν παιδάκια μικρά με τις μανούλες τους. θεώρησα λοιπόν σωστό να μην έρθουν" του απάντησε η Στικούδη.


Ωστόσο, η έκπληξη ήρθε από τον Δημήτρη Σταρόβα, ο οποίος πήρε ανοιχτά το πλευρό της ράπερ, αδειάζοντας κατά κάποιο τρόπο τον Αρναούτογλου!
«Εγω τι να πω τώρα. Καλά έκανες ζουζούνα μου, επειδή δε γίνονται αυτά τα πράγματα, είναι ατυχής η επιλογή, αφού σε έπιασε μια μανία να τα πούμε όλα. Η άποψη μου είναι πως είναι ατυχής επιλογή μια πολύ όμορφη κοπέλα, οποιαδήποτε Κατερίνα Στικούδη, ο συνδυασμός ήταν λίγο περίεργος με τον συγκεκριμένο άνθρωπο, ας πούμε. Εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα το ίδιο προφανώς»






ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: