Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 30 Μαρτίου 2024

20 υποσχέσεις που κάθε κοπέλα δίνει στον εαυτό της



Μεγαλώνοντας συνειδητοποιείς όλο και περισσότερο τη σημασία και την αξία του γυναικείου φύλου κι έτσι ξεκινάς να δίνεις υποσχέσεις στον εαυτό σου. Υποσχέσεις που θα τις κρατάς για σένα όταν πηγαίνεις από τα χαμηλά στα ψηλά κι από τα ψηλά στα χαμηλά, από τα καλοκαίρια στους χειμώνες κι από τους χειμώνες στα καλοκαίρια, από τα άσχημα στα όμορφα κι από τα όμορφα στα άσχημα.
Υπόσχεσαι να μην απολογείσαι, να μην σωπαίνεις, να μην υποτάσσεσαι επειδή θεωρείσαι ... το «αδύναμο» φύλο.


Αντιθέτως, υπόσχεσαι να αντιτίθεσαι, να πολεμάς σκληρά, να γελάς δυνατά και να ρίχνεις μια γροθιά σε όποιον προσπαθεί να σε υποτιμήσει σεξιστικά και να τον βάζεις στη θέση του. Υπόσχεσαι να είσαι μια υπολογίσιμη δύναμη, γιατί ναι, είσαι μια δύναμη που πρέπει να υπολογίζεται!

Δίνεις υποσχέσεις για να αποδέχεσαι και να εκτιμάς τον εαυτό σου, για να είσαι ευγνώμων για όσα έχεις καταφέρει μέχρι τώρα. Δίνεις υποσχέσεις να μην κάνεις τα ίδια λάθη ξανά, αλλά τουλάχιστον να τα κάνεις μια φορά, ώστε την επόμενη να ξέρεις καλύτερα.

Δίνεις υποσχέσεις γιατί είσαι αισιόδοξη, γιατί είσαι δυνατή, γιατί είσαι φιλόδοξη, γιατί είσαι αποφασιστική, γιατί είσαι συναρπαστική, γιατί είσαι ονειροπόλος, γιατί είσαι εσύ!

1. Υπόσχομαι να κάνω λάθη, πολλά λάθη, να τρέξω ανυπόμονα προς το λάθος δρόμο, να πάρω τη λάθος απόφαση, να βγω εκτός πορείας. Υπόσχομαι να μην παίζω πάντα στα σίγουρα.

2. Υπόσχομαι να μην γίνομαι ποτέ τόσο ανόητη, ώστε να πιστεύω πως υπάρχει λόγος να είμαι κάποια άλλη κι όχι ο εαυτός μου.

3. Υπόσχομαι να αγαπώ αυτό το σώμα, με τα καλά και τα κακά του, να το σέβομαι, να του συμπεριφέρομαι με καλοσύνη και να του δείχνω πάντα την εκτίμηση μου.

4. Υπόσχομαι να σταματάω στο δρόμο για να μυρίσω τα λουλούδια και να απολαμβάνω αυτό που νιώθω, να αποδέχομαι ότι δεν υπάρχει κάτι καλύτερο και πιο όμορφο από αυτή την στιγμή τώρα, ακριβώς εδώ που είμαι.

5. Υπόσχομαι να μην κρατάω το στόμα μου κλειστό, να μιλάω όταν ξέρω πως πρέπει να ακουστώ και να φωνάζω περισσότερο όταν με αγνοούν. Υπόσχομαι να μην απολογούμαι για αυτά που αισθάνομαι, αυτά που πιστεύω, αυτά που αντιπροσωπεύω. Υπόσχομαι να μην ζητάω συγνώμη επειδή αυτό είναι το εύκολο ή το αναμενόμενο.

6. Υπόσχομαι να συγχωρώ τον εαυτό μου και να μην τον τιμωρώ για πάντα για πράγματα που έκανα όταν ήμουν λυπημένη, όταν ήμουν χαρούμενη, όταν ήμουν μικρότερη, όταν ήμουν μεθυσμένη.

7. Υπόσχομαι - σήμερα, αύριο και κάθε μέρα - να βάζω πρώτα τον εαυτό μου και να μην συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο απ' όσο ξέρω ότι αξίζω.

8. Υπόσχομαι να μην μπερδεύω ποτέ τον άντρα που με θέλει μόνο για το σώμα μου με τον άντρα που με θέλει για το μυαλό μου, για την ψύχη μου, για αυτό που είμαι.

9. Υπόσχομαι να εκτιμώ το μυαλό μου. Να του δίνω τροφή με λόγια και τραγούδια και βιβλία και ταινίες και συνταγές και φωτογραφίες και αναμνήσεις. Υπόσχομαι να το καλλιεργώ και να το βλέπω να δυναμώνει κάθε μέρα.

10. Υπόσχομαι να δίνω στον καθένα μια ευκαιρία, ακόμα κι αν πρόκειται για κάτι τρομακτικό ή επικίνδυνο ή ηλίθιο. Υπόσχομαι να κάνω συχνά κάποια βήματα εξώ από τη «ζώνη ασφαλείας» μου.

11. Υπόσχομαι να αναγνωρίζω πως το να είμαι γυναίκα είναι πάντα αρκετό. Υπόσχομαι να μην νιώθω ποτέ περιορισμένη ή να γίνομαι αντικείμενο ή να νιώθω πως το σώμα μου είναι το μόνο πράγμα που ενδιαφέρει τους υπόλοιπους.

12. Υπόσχομαι να πίνω όσο θέλω, να κοιμάμαι μέχρι αργά, να χορεύω μέχρι να μην με κρατάνε τα πόδια μου, να τραγουδάω δυνατά και να τρώω όσα πατατάκια θέλω όποτε έχω την ευκαιρία.

13. Υπόσχομαι να είμαι περήφανη για όσα έχω καταφέρει στη ζωή μου - κι ας έχω ακόμα άλλο τόσο και παραπάνω δρόμο. Υποσχόμαι να μην κοιτάζω πίσω με οίκτο ή με μίσος, αλλά με ευγνωμοσύνη, γιατί μέχρι τώρα ...τα έχω καταφέρει.

14. Υπόσχομαι να παίρνω τηλέφωνο τους γονείς μου για να τους υπενθυμίζω πόσο τους αγαπάω, ακόμα κι αν έχω μόνο 5 λεπτά για να τους μιλήσω, ακόμα κι αν μόλις ξεκίνησε ο συρμός του μετρό και σε λίγο θα χάσω το σήμα. Υπόσχομαι να συμφωνώ μαζί τους, να διαφωνώ μαζί τους και πάντα μα πάντα να τους προσέχω.

15. Υπόσχομαι να συγχωρώ αλλά να μην ξεχνάω, να αφήνω το χρόνο να επουλώσει τις πληγές και να κουβαλάω μαζί μου ό,τι έχω μάθει μέχρι τώρα όσο προχωράω μπροστά. Υπόσχομαι να μην αφήνω καμία στεναχώρια να με τραβάει προς τα κάτω.

16. Υπόσχομαι να κλάψω μέχρι τα μάτια μου να στεγνώσουν, όποτε η καρδιά μου ραγίζει, όποτε τα αισθήματα μου πληγώνονται.

17. Υπόσχομαι να φοράω τα πολύ ψηλά μου παπούτσια, το πιο κόκκινο κραγιόν μου και το πιο ωραίο φορέμα μου χωρίς να συγχέω τη θηλυκότητα με την π**τανιά. Υπόσχομαι να αναδεικνύω το σώμα μου, τις καμπύλες μου έτσι όπως αρέσει σ' εμένα κι όχι όπως αρέσει σε κάποιον άλλον.

18. Υπόσχομαι να κάνω σχέδια για αύριο, για μεθαύριο και για τρεις βδομάδες από τώρα. Υπόσχομαι να μην σταματάω ποτέ να ονειρεύομαι, πάντα να θέλω κάτι περισσότερο, πάντα να σχεδιάζω για κάτι καλύτερο και μεγαλύτερο και συναρπαστικότερο από τα πράγματα που έχω γνωρίσει μέχρι τώρα.

19. Υπόσχομαι να έχω υπομονή όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν έτσι όπως τα περίμενα, να κάνω ένα βήμα πίσω και να συνειδητοποιώ πως όλα έχουν μια διαδικασία κι σ' ένα ταξίδι σαν αυτό δεν τα βλέπεις, δεν τα μαθαίνεις, δεν τ' ακούς όλα με τη μία αλλά κομμάτι κομμάτι συμπληρώνεις το χάρτι της διαδρομής.

20. Υπόσχομαι να αγαπάω. Πάντα. Να προσφέρω αγάπη, ακόμα κι αν αυτός που τη δέχεται δεν την αξίζει. Να παίρνω αγάπη, ακόμα κι όταν ξέρω πως δεν την αξίζω. Υπόσχομαι να αφήνω την αγάπη να βγαίνει ελεύθερα από μέσα μου γιατί είναι το μοναδικό πράγμα που είναι μεγαλύτερο από εμένα ...που θα είναι πάντα μεγαλύτερο από εμένα.

Υπόσχομαι να αγαπάω ακόμα κι όταν είναι η μοναδική πράξη που ο καθένας μας φοβάται να κάνει.




SHARE THIS

0 σχόλια: