Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

H Κομισιόν απαγορεύει το θρυλικό Chanel no 5



Είναι ίσως το διασημότερο άρωμα στον κόσμο. Το θρυλικό Chanel No 5 που βρίσκεται στην αγορά εδώ και 93 χρόνια, θεωρείται το άρωμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως (ένα μπουκάλι πωλείται κάθε 30 δευτερόλεπτα).


Η Μέριλιν Μονρόε έκανε την αποτελεσματικότερη προώθησή του όταν δήλωσε το 1954 ότι «όταν ξαπλώνει στο κρεβάτι της δεν φοράει παρά μόνο μερικές σταγόνες Chanel No 5», μια φράση που έχει μείνει στην ιστορία αλλά και στις φαντασιώσεις των αντρών.

Στη μύτη συνδυάζει νότες γιασεμιού, τριαντάφυλλου, σανταλόξυλου και βανίλιας.

Το 1973 «πρόσωπο» της διαφημιστικής καμπάνιας του αρώματος ήταν η Κατρίν Ντενέβ ενώ την δεκαετία του 1990 σειρά είχε η Γαλλίδα ηθοποιός Καρόλ Μπουκέ.

Το 2012, ο Μπραντ Πιτ έκανε την έκπληξη, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία του αρώματος, κεντρικό πρόσωπο που το διαφημίζει ήταν άντρας!

Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε ότι η Gisele Bundchen θα είναι η νέα πρέσβειρα του θρυλικού αρώματος.

Όμως… σύμφωνα με δημοσίευμα της Telegraph, το θρυλικό Chanel No 5 κινδυνεύει να απαγορευτεί από τις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το συγκεκριμένο άρωμα, καθώς και μια σειρά άλλων θα πρέπει να αλλάξουν φόρμουλα διότι περιέχουν βρύα, που προκαλούν αλλεργίες.

Οι οίκοι αρωματοποιίας εργάζονται σκληρά προσπαθώντας να τροποποιήσουν τη σύνθεσή τους, αλλάζοντας τα μόρια atranol και chloroatranol, που θεωρούνται αλλεργιογόνα από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Η προσαρμογή είναι μια πρόκληση αλλά αυτό ακριβώς είναι το ταλέντο μας, η «μύτη» μας που θα πρέπει να διατηρήσει τις ιδιότητες και το άρωμά του αλλάζοντας την ταυτότητά του, λαμβάνοντας όμως υπόψη τους νέους ρυθμιστικούς περιορισμούς» δήλωσε εκπρόσωπος της Chanel.

«Αντιλαμβανόμαστε πως οι δραστικές μειώσεις των επιτρεπόμενων συγκεντρώσεων αυτών των συστατικών, θα προκαλέσουν σημαντικές διαταραχές στη βιομηχανία αρωμάτων» δήλωσε ο Ντέιβιντ Χάντσον, εκπρόσωπος για την πολιτική καταναλωτών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Στην ίδια θέση βρίσκονται και οι οίκοι Hermes, Dior και Guerlain, καθώς πρέπει κι αυτοί να προετοιμαστούν για τους νέους κανόνες με τη σταδιακή αλλαγή της φόρμουλας των αρωμάτων τους.






Ημερομηνία δημοσίευσης : 31 Μαϊ 2014



ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: