Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Έλενα Ράπτη: «Αν έρθει ένα παιδί στη ζωή μου θα το κρατήσω»!



Η Έλενα Ράπτη λόγω και του θεσμικού της ρόλου ως βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος στην Ελλάδα, αποφεύγει να μιλά για την προσωπική της ζωή και κυρίως για όλες εκείνες τις φήμες που κατά διαστήματα βλέπουν το φως της δημοσιότητας κρεμασμένες στα περίπτερα.
Λίγο μετά την επιστροφή της στη γενέτειρά της Θεσσαλονίκη από τις ολιγοήμερες διακοπές του Πάσχα στην Κύπρο, φωτογραφήθηκε για το Omikron και μίλησε μεταξύ άλλων για την προσωπική της ζωή και το ενδεχόμενο να γίνει μητέρα.


- Την πίεση των media τη συνηθίσατε πια, σ’ ό,τι αφορά στην προσωπική σας ζωή; Πότε ακριβώς αποφασίσατε να πάψετε να κρύβεστε και να ζήσετε όπως επιθυμείτε – κάνοντας ακόμα και τολμηρές προσωπικές επιλογές;

Κοιτάξτε, ανέκαθεν προσπαθούσα να προβάλλω μόνο σημαντικές ειδήσεις στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μου, αυτές δηλαδή που χρησιμεύουν στην κοινωνία. Παράλληλα, ήθελα τις προσωπικές μου στιγμές, που άλλωστε έχουν αξία μόνο για μένα, να τις κρατάω για μένα. Στις περιπτώσεις όμως που φωτογράφοι επέλεξαν να απαθανατίσουν στιγμές της προσωπικής μου ζωής χωρίς την έγκρισή μου, αντιλαμβάνεστε πως δεν μπορώ να φέρω μερίδιο ευθύνης.

- Αν έρθει σήμερα στη ζωή σας ένα παιδί, θα το κρατήσετε;
Φυσικά. Υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία;

- Εσείς τι είναι αυτό που αναζητάτε από ένα σύντροφο ζωής;
Όλα όσα προσπαθώ κι εγώ να προσφέρω: αγάπη, σεβασμό και πίστη. Οι σχέσεις δοκιμάζονται κάθε μέρα και εμείς εξελισσόμαστε μέσα από αυτές.


Ημερομηνία δημοσίευσης : 31 Μαϊ 2014




 
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: