Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Κρατούμενη σε απομόνωση: "Κόντεψα να τρελαθώ"


Η Sarah Shourd υπήρξε πολιτική κρατούμενη στο Ιράν και πέρασε 410 ημέρες σε απόλυτη απομόνωση.

Όπως λέει η ίδια, ήταν μια εμπειρία απάνθρωπη, που την οδήγησε "να χάσει τη διανοητική της υγεία".


"Στην αρχή, αρχίζεις να μετατρέπεσαι σε ζώο" λέει σε συνέντευξή της στην Huffington Post.

Και προσθέτει: "Όλες τις μέρες δεν έκανα τίποτε άλλο παρά να βηματίζω στο κελί μου και να ρίχνω γροθιές στον αέρα, γεμάτη οργή. Στη συνέχεια, έπεφτα σε βαθιά κατάθλιψη".

"Έσκυβα για να κοιτάξω από την σχισμή στην πόρτα του κελιού, προσπαθώντας να ακούσω έναν ήχο - όπως ένα βήχα ή ένα βήμα -, που να μου θυμίσει ότι βρίσκονται ακόμα στη χώρα των ζωντανών. Υπήρξαν στιγμές που έχασα τελείως την διανοητική μου υγεία και ούρλιαζα και χτυπούσα τους τοίχους του κελιού μου".

Ακόμα και όταν είχε κάτι να κάνει, η Shourd λέει ότι είχε επηρεαστεί βαθύτατα από την παντελή έλλειψη ανθρώπινης επαφής.

"Σύμφωνα με έρευνες, μετά από δύο ή τρεις μέρες, ο εγκέφαλος αρχίζει είτε να ναρκώνεται είτε να φτάνει σε κατάσταση παραληρήματος. Δεν υπάρχει καμία διέγερση. Όταν είχα βιβλία, ήμουν ενθουσιασμένη, ωστόσο κάποιες φορές διάβαζα επί μέρες την ίδια παράγραφο ξανά και ξανά, χωρίς να μπορώ να καταλάβω τίποτα και τελικά εκσφενδόνιζα το βιβλίο στον τοίχο με απογοήτευση".
Ημερομηνία δημοσίευσης : 30 Απρ 2014


 Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: