Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Τέιλορ Σουίφτ: "Δεν νιώθω την ανάγκη να βγάλω τα ρούχα μου"


Τέιλορ Σουίφτ:

Εν αντιθέσει με τις Μάιλι Σάιρους, Ριάνα και Lady Gaga, που δεν χάνουν ευκαιρία να βγουν από τα ρούχα τους, η Τέιλορ Σουίφτ δηλώνει πως το βρίσκει ιδιαίτερα εύκολα να ποζάρει ντυμένη στο φακό…


Η πολυβραβευμένη νεαρή τραγουδίστρια της country παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό Glamour και πέταξε το μπαλάκι στις συναδέλφους της.


"Το βρίσκω πολύ εύκολο να κρατάω τα ρούχα στο κορμί μου. Δεν νιώθω την ανάγκη να τα βγάλω. Δεν θεωρώ ριψοκίνδυνο το να με δει ο κόσμος γυμνή", δήλωσε η 24χρονη και πρόσθεσε:


"Για μένα ρίσκο είναι η αποκάλυψη της ζωής μου μέσω της μουσικής μου. Ρίσκο είναι να γράφω τραγούδια που να εξομολογούμαι πράγματα και να λέω την ιστορία ενός ανθρώπου, που όλοι ξέρουν ποιος άνθρωπος είναι. Έτσι, τοποθετώ τον εαυτό μου εκεί έξω, χωρίς να χρειάζεται να βγάλω τη μπλούζα μου". 



Ημερομηνία δημοσίευσης : 11 Φεβ 2014
 Πηγή




  ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: