Κόρη ηθοποιών και γεννημένη στο Παρίσι στις 22 Οκτωβρίου του 1943, η Κατρίν Ντενέβ θεωρείται απο τις μεγαλύτερες στάρ παγκοσμίως. Μεγαλώνει γλυκά και ωριμάζει με εκείνη την αριστοκρατική γοητεία, γνώρισμα των σπουδαίων γυναικών. Αν και μπορεί να χαρακτηριστεί "ψυχρή" και ίσως "απόμακρη" κανείς δεν μπορεί παρά να υποκλιθεί στην ομορφιά της ακόμα και σήμερα. Η 68χρονη Ντενέβ, δεν φοβάται να περάσει απο την νιότη στην τρίτη ηλικία.
«Βέβαια στην ηλικία που βρίσκοµαι δεν είναι σωστό να µιλάµε για οµορφιά, αλλά για καλή εµφάνιση», λέει στους λονδρέζικους «Times», εξηγώντας ότι διατηρεί την καλή όψη της χάρη στις ασκήσεις πιλάτες και αποφεύγοντας τη ζάχαρη. Και δεν έχει προσλάβει κανέναν προσωπικό γυµναστή. «Είµαι πολύ γαλλίδα για να κάνω κάτι τέτοιο», δηλώνει η σταρ.
Ξεκινώντας με ταινίες μικρού μήκους, φτάνει να κάνει τον πρώτο της σημαντικό ρόλο το 1964 στο μιούζικαλ Les Parapluies de Cherbourg. Υποδύεται μια κοπέλα αστικής τάξης που ερωτεύεται έναν στρατιώτη αλλά παντρεύεται κάποιον που δεν αγαπά.
Το ταλέντο και η υποκριτική της πήραν διθυραμβικές κριτικές και η Ντενέβ κατοχυρώνει την παρουσία της στο χώρο της Τέχνης. Και ήταν έτοιμη γι αυτό. Το ήξερε, ενα χρόνο πριν, το 1963, όταν αναδείχθηκε μέσα από το μιούζικαλ του Ζακ Ντεμί ¨Οι ομπρέλες του Χερβούργου".
Ενας γάμος δύο παιδιά
Σε ηλικία 20 χρονών "χτυπάει" το βιολογικό της ρολόϊ και θέλει να γίνει μητέρα. Αποκτά έναν γιό με τον Ροζέ Βαντίµ. Και λίγα χρόνια αργότερα, το 1972, απέκτησε από τον Μαρτσέλο Μαστρογιάνι την Κιάρα (επίσης ηθοποιό).«∆εν ξέρω γιατί, απλώς το ήθελα. Κι έτσι έκανα τον γιο µου και έµαθα πώς είναι να είσαι µητέρα, χωρίς να έχω βοήθεια». Για τον Μαστρογιάννη έχει δηλώσει: «Προτιμώ να τον θυμάμαι μέσα από τις ταινίες του. Ήταν ο κορυφαίος ηθοποιός της γενιάς του γιατί έπαιζε συνέχεια κόντρα στο image του σε τεράστια γκάμα ταινιών».
Μετά τον σύντοµο γάµο της µε τον άγγλο φωτογράφο Ντέιβιντ Μπέιλι (1965-1972) δεν σκέφθηκε ποτέ ξανά να παντρευτεί. «Ηταν ένας πολύ ροµαντικός γάµος, εκείνος ένας θαυµάσιος άνθρωπος, αλλά όλα ήταν πολύ σύνθετα και δεν έµεινα παντρεµένη για µεγάλο διάστηµα για να καταλάβω τι σηµαίνει γάµος».
Τι δηλώνει για τους άντρες. «Εκείνοι που µου αρέσουν έχουν θηλυκές ευαισθησίες», λέει. «Μου αρέσουν επίσης, κι εκείνοι που έχουν οργιώδη φαντασία. Τους σοβαρούς άντρες τους βρίσκω πολύ, µα πολύ βαρετούς».
Το 1966 ο Ζάκ Ντεμί, την κινηµατογράφησε µαζί µε την ενάµιση χρόνο µεγαλύτερη αδελφή της Φρανσουάζ Ντορλεάκ στις «∆εσποινίδες του Ροσφόρ».Την επομένη χρονιά, η Ντενέβ θα έρθει αντιμέτωπη με τον πόνο, απο την απώλεια της αδελφή της που σκοτώνεται σε τροχαίο δυστύχημα.
«∆εν είµασταν δύο συμπρωταγωνίστριες" εξομολογείται. " Πάνω από όλα ήµασταν αδελφές και µάλιστα πολύ δεµένες, χωρίς µεταξύ µας ανταγωνισµό. Ο θάνατός της ήταν µία απώλεια που δεν έχω ξεπεράσει.Βρίσκεται ακόµη µέσα στη ζωή µου, κάπου εκεί µαζί µου. Πάντως κάτι θετικό πρέπεινα έχει βγει από αυτό το γεγονός. Είναι σαν µία πληγή που την έχεις για πάντα και σε πονάει. Σε βοηθάει όµως να εκτιµάς περισσότερο τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου και την αξία που έχει καθετί στη ζωή σου».
ΙΝΔΟΚΙΝΑ και άλλες ταινίες
Το Χόλιγουντ δεν έπεισε την Ντενέβ, γιατί οι ρόλοι του «δεν ήταν τόσο καλοί για γυναίκες ηθοποιούς». Προτίµησε να επιστρέψει στην πατρίδα της κάνοντας µέσα από τους ρόλους της στην «Ινδοκίνα», την «Πλατεία Βαντόµ», την «Η αγαπηµένη µου εποχή» επίδειξη των ικανοτήτων της ως όµορφη, αινιγµατική γυναίκα µε κρυµµένα πάθη.
Το 2008 «γιορτάζει» το εκατοστό φιλμ της, «Un conte de Noel», στο οποίο εμφανίζεται μαζί με την αγαπημένη της κόρη. Την ίδια χρονιά βραβεύεται στο Φεστιβάλ των Καννών για τη συνολική της προσφορά στον κινηματογράφο.
Στην τελευταία της ταινία που προβλήθηκε στους κινηματογράφους (2011) στην ρομαντική κωμωδία του Φρανσουά Οζόν «Potiche» η Κατρίν Ντενέβ έσμιξε με τον «κινηματογραφικό της έρωτα» τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ.
Στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων στην συνέντευξη τύπου είχε δηλώσει:«Δεν κυνηγάω την σκιά μου. Είμαι ηθοποιός, αλλά είμαι επίσης μια γυναίκα. Ζω όπως θα ήθελα να ζω, εξελίσσομαι σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια, δε φοβάμαι την μόδα. Ίσως κάποια στιγμή πάψω να υπάρχω στον κινηματογράφο, αλλά δε το φοβάμαι, είναι φυσιολογικό».
Στην τελευταία της επίσκεψη στην Αθήνα, τον Μάρτιο του 2011 για την ίδια ταινία, παραδέχθηκε ότι δεν έχει παρακολουθήσει ελληνικό σινεμά, ενώ σε ερώτηση για το ποια Ελληνίδα ηρωίδα θα ήθελε να ερμηνεύσει στην οθόνη, απάντησε με θέρμη: «Η Ελλάδα είναι πλούσια σε ηρωϊδες. Είστε σαν τον ουρανό, υπάρχουν πολλά αστέρια…».
Δεν συμπαθεί τους παπαράτσι.
Θέλει να διαχειρίζεται η ίδια τη δημοσιότητα του ονόματός της, εν ανάγκη σε συνεργασία με τον δικηγόρο της! Στην Αμερική ορισμένοι εξακολουθούν να την αποκαλούν «ωραιότερη γυναίκα του κόσμου», όπως την είχε χαρακτηρίσει το περιοδικό «Look» το 1968.
Το κείμενό τους αποτελείται κυρίως από τσιτάτα συνεντεύξεων, εκπομπών και βιβλίων που αναφέρονται σε αυτήν. Διότι η κυρία Ντενέβ προχωρεί σε μηνύσεις και αγωγές εναντίον όλων όσοι ασχολούνται με τις ιδιωτικές της υποθέσεις. Ο μετρ Ζυλ Ντρεϊφούς, δικηγόρος της από τη δεκαετία του 1960, έχει προσφύγει 65 φορές στη Δικαιοσύνη απαιτώντας σοβαρές αποζημιώσεις. Και ακόμη πιο σπάνιο: «Όλες αυτές οι δίκες έχουν κερδηθεί» επιβεβαιώνει εκείνος. «Η δικαστική της φήμη έχει κατοχυρωθεί» επισημαίνει ο δημοσιογράφος Αντουάν ντε Μπεκ. «Την άφησαν στην ησυχία της πολύ γρήγορα» συμπληρώνει πάλι ο δικηγόρος.
Η Κατρίν είχε χαρακτηρίσει τους παπαράτσι «σκυλιά του πολέμου» την εποχή του θανάτου της πριγκίπισσας Νταϊάνας. Τα σκανδαλοθηρικά έντυπα πήραν το μάθημά τους αιματηρά. «Έχω ανάγκη από ζώνες προστατευμένες» λέει η Ντενέβ. Και τα έχει καταφέρει. Ενώ στη ζωή της υπήρξε παρορμητική και τολμηρή, δεν τη σχολιάζει κανείς.
Η σχέση με τον Τρυφό υπήρξε διάσημη και μυστική μαζί. Οι παραβάτες πλήρωσαν. Οι κριτικοί Αντουάν ντε Μπεκ και Σερζ Τουμπιανό και ο σοβαρότερος εκδοτικός οίκος της Γαλλίας Γκαλιμάρ, οι οποίοι κυκλοφόρησαν μια βιογραφία του Τρυφό το 1996, καταδικάστηκαν σε αποζημίωση 30.000 φράγκων και κυρίως για περικοπές του βιβλίου σε επτά σημεία, γιατί αναφέρθηκαν στον έρωτα του σκηνοθέτη και της σταρ και στον θυελλώδη χωρισμό τους. Όταν η Ντενέβ δέχεται τη δημοσιότητα, την οργανώνει η ίδια. Ειδάλλως επιτίθεται αυτόματα με αγριότητα και απληστία, λένε οι κακές γλώσσες.
Κανένας δεν αποκαλύπτει με ποιον ζει. Ούτε δημοσιεύει φωτογραφία της χωρίς την έγκρισή της. Ποτέ δεν έχει αφήσει υπόνοιες για το αν έκανε ψυχανάλυση. Ωστόσο, με τα χρόνια, η Κατρίν φανερώνει κάποια προσωπικά της χαρακτηριστικά. Το πάθος της για την κηπουρική, τον φόβο των γηρατειών. Την κακή διαχείριση της περιουσίας της, που την οδηγεί σε έλλειψη χρημάτων και σε ατέλειωτα προβλήματα με την Εφορία.
"Ο γάμος δεν με ενδιαφέρει επί του παρόντος. Η μόνη μου φιλοδοξία είναι να είμαι ζωντανή, ενεργητική και να κάνω ενδιαφέροντα πράγματα"
Γοητευτική για πάντα
Έχει προσωποποιήσει την ίδια τη Γαλλία ως Μαριάννα σε χαρτονόμισμα. Και είναι πάντα απλή, ευγενής, καθόλου φαντασμένη. «Μπορείτε να τη συναντήσετε κάποιο βράδυ στο Odeon να πηγαίνει σινεμά μαζί με την κόρη της την Κιάρα, όπως όλος ο κόσμος» έλεγε σε μια εκπομπή ο σκηνοθέτης της «Ινδοκίνας».
Έχει προσωποποιήσει την ίδια τη Γαλλία ως Μαριάννα σε χαρτονόμισμα. Και είναι πάντα απλή, ευγενής, καθόλου φαντασμένη. «Μπορείτε να τη συναντήσετε κάποιο βράδυ στο Odeon να πηγαίνει σινεμά μαζί με την κόρη της την Κιάρα, όπως όλος ο κόσμος» έλεγε σε μια εκπομπή ο σκηνοθέτης της «Ινδοκίνας».
Στις αρχές του ‘70 αποφάσισε να σταθεί στο πλευρό των γυναικών και στο δικαίωµα των αµβλώσεων, υπογράφοντας το περίφηµο «Μανιφέστο από 343 τσούλες», ενώ στη δεκαετία του ‘80 ένα καυτό ντουέτο της µε τη Σούζαν Σαράντον στην αµερικανική ταινία «Η πείνα» την ανέδειξε σε αντικείµενο λατρείας των οµοφυλόφιλων γυναικών.
Η L'Oreal επέλεξε το πρόσωπό της για τα προϊόντα της. Πολλοί νέοι άντρες αισθάνονται γοητευμένοι από την ξανθιά ντίβα, πόσο όμως η ίδια είναι συμφιλιωμένη με την εικόνα της; «Στην προσωπική μου ζωή, δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα», αντιτείνει η Κατρίν. Μου πήρε βέβαια λίγο καιρό όλη αυτή η διαδικασία αλλά έχω βρει τις ισορροπίες μου, έχω τον σύντροφό μου, τους φίλους μου, τα παιδιά μου». «Ομως», ομολογεί, «ο κινηματογράφος είναι μια οπτική τέχνη, συνεπώς η εμφάνισή σου δεν μπορεί να μη σε απασχολεί. Ετσι, αν ρωτήσετε κάποια άλλη ηθοποιό και σας πει το αντίθετο, δηλαδή ότι η εμφάνισή της δεν την ενδιαφέρει, να ξέρετε ότι είναι ψεύτρα (γέλια).
Στα 64 της χρόνια, η Κατρίν Ντενέβ πρωταγωνίστησε στη νέα καμπάνια του Λουί Βουιτόν.
Αρνείται το χειρουργικό νυστέρι
-"Αισθητική χειρουργική; Δεν την έχω σκεφτεί μέχρι στιγμής. Οταν έρθει η ώρα, γιατί όχι; Είμαι επιφυλακτική, όμως, για το μπότοξ. Εμείς οι ηθοποιοί πρέπει να το αποφεύγουμε γενικώς ή να το κάνουμε σε πολύ μικρές δόσεις, γιατί αλλοιώνει την έκφραση του προσώπου σου, και εκεί που πρέπει να φανείς λυπημένος, έχεις συνεχώς ένα διακριτικό χαμόγελο στο πρόσωπο. Δεν είναι ωραίο».
Η Ντενέβ αρκείται στις βιταμινούχες ενέσεις και στην επίσκεψή της κάθε 15 μέρες σε γνωστό ινστιτούτο ομορφιάς του Παρισιού. Λατρεύει τον καθαρό αέρα και περνά τα Σαββατοκύριακα στο σπίτι της στη Νορμανδία, φροντίζοντας τον κήπο, περπατώντας πολύ, προσέχοντας τη διατροφή της και αποφεύγοντας τον ήλιο.
2004 Η ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ
«Α l'ombre de moi-meme» («Στη σκιά του εαυτού μου» )έχει τιτλοφορήσει η Ντενέβ το βιβλίο της. Υπαινικτικός τίτλος, βαρύς από σημασίες. Ας μην ξεχνάμε ότι η ηθοποιός υπήρξε, σ' όλη της τη ζωή, η επιτομή της διακριτικότητας. Ποτέ δεν περιέφερε τη γοητεία της στα τηλεοπτικά ταμπλό, ούτε άνοιξε τις πόρτες της στους παπαράτσι. Μάταια οι εκδότες προσπάθησαν να την πείσουν να εκδώσει την αυτοβιογραφία της. Το έκανε όταν εκείνη ένοιωσε έτοιμη.
Παραχωρεί συνέντευξη σε Γαλλική εφημερίδα. «Γιατί αργήσατε τόσο να δημοσιεύσετε;» τη ρωτά ο δημοσιογράφος Jerome Garcin. «Ο σεβασμός μου για τη γραφή και για την ιδιωτική ζωή είναι πολύ μεγάλος για να βγάλω αβασάνιστα στο φως ό,τι προκύψει», απαντάει. «Κατά καιρούς έχω εγκαταλείψει τέσσερα εκδοτικά σχέδια, υπό διαφορετικές μορφές. Συλλογές με συνεντεύξεις, βιογραφία, αναμνήσεις. Οταν, πριν από λίγο καιρό, ο διευθυντής των εκδόσεων "Stock" Jean-Marc Roberts μου πρότεινε να συγκεντρώσουμε τις συνεντεύξεις που κατά καιρούς έχω δώσει, διαπίστωσα, ξαναδιαβάζοντάς τες στο σύνολό τους, ότι δεν με αναγνώριζα καθόλου. Δεν ήταν αυτή η φωνή μου, δεν ήταν αυτές οι λέξεις μου. Τότε μόλις θυμήθηκα τα τετράδια που κρατούσα στα γυρίσματα. Ηταν φυλαγμένα σ' ένα συρτάρι στο δωμάτιό μου, ξεχασμένα σχεδόν. Τα δακτυλογράφησα, και ξαφνικά είχα μπροστά μου ένα βιβλίο».
Οι δισταγμοί, οι αμφιβολίες, οι ενθουσιασμοί, οι αποθαρρύνσεις. Ο μοναδικός τρόπος τής Ντενέβ να αποστασιοποιείται από τον εαυτό της, να τον βλέπει κριτικά. Η μοναξιά. Η ακρίβεια με την οποία παρακολουθεί τη συλλογική δουλειά στα κινηματογραφικά πλατό. Το πάθος με το οποίο εκείνη, η πιο Γαλλίδα από τις Γαλλίδες, εξερευνά τις ξένες χώρες και τους ανθρώπους τους. Και μαζί η αφοπλιστική εντιμότητά της.
«Το να γράφεις είναι εύκολο», λέει η Ντενέβ. «Το να δημοσιεύεις, τρομερό. Μια τυπωμένη λέξη είναι, λες, χαραγμένη σε μάρμαρο. Ακόμη κι αυτές, που συνθέτουν τα μικρά μου τετράδια, τους συντρόφους της αμφιβολίας μου». Μακάρι να σκέφτονταν όλοι οι συγγραφείς έτσι, πριν στείλουν τα χειρόγραφά τους στον τυπογράφο».
Παραχωρεί συνέντευξη σε Γαλλική εφημερίδα. «Γιατί αργήσατε τόσο να δημοσιεύσετε;» τη ρωτά ο δημοσιογράφος Jerome Garcin. «Ο σεβασμός μου για τη γραφή και για την ιδιωτική ζωή είναι πολύ μεγάλος για να βγάλω αβασάνιστα στο φως ό,τι προκύψει», απαντάει. «Κατά καιρούς έχω εγκαταλείψει τέσσερα εκδοτικά σχέδια, υπό διαφορετικές μορφές. Συλλογές με συνεντεύξεις, βιογραφία, αναμνήσεις. Οταν, πριν από λίγο καιρό, ο διευθυντής των εκδόσεων "Stock" Jean-Marc Roberts μου πρότεινε να συγκεντρώσουμε τις συνεντεύξεις που κατά καιρούς έχω δώσει, διαπίστωσα, ξαναδιαβάζοντάς τες στο σύνολό τους, ότι δεν με αναγνώριζα καθόλου. Δεν ήταν αυτή η φωνή μου, δεν ήταν αυτές οι λέξεις μου. Τότε μόλις θυμήθηκα τα τετράδια που κρατούσα στα γυρίσματα. Ηταν φυλαγμένα σ' ένα συρτάρι στο δωμάτιό μου, ξεχασμένα σχεδόν. Τα δακτυλογράφησα, και ξαφνικά είχα μπροστά μου ένα βιβλίο».
Οι δισταγμοί, οι αμφιβολίες, οι ενθουσιασμοί, οι αποθαρρύνσεις. Ο μοναδικός τρόπος τής Ντενέβ να αποστασιοποιείται από τον εαυτό της, να τον βλέπει κριτικά. Η μοναξιά. Η ακρίβεια με την οποία παρακολουθεί τη συλλογική δουλειά στα κινηματογραφικά πλατό. Το πάθος με το οποίο εκείνη, η πιο Γαλλίδα από τις Γαλλίδες, εξερευνά τις ξένες χώρες και τους ανθρώπους τους. Και μαζί η αφοπλιστική εντιμότητά της.
«Το να γράφεις είναι εύκολο», λέει η Ντενέβ. «Το να δημοσιεύεις, τρομερό. Μια τυπωμένη λέξη είναι, λες, χαραγμένη σε μάρμαρο. Ακόμη κι αυτές, που συνθέτουν τα μικρά μου τετράδια, τους συντρόφους της αμφιβολίας μου». Μακάρι να σκέφτονταν όλοι οι συγγραφείς έτσι, πριν στείλουν τα χειρόγραφά τους στον τυπογράφο».
Tips
***Εχει κάνει έκκληση στις ΗΠΑ για την κατάργηση της θανατικής ποινής, βοηθώντας επιπλέον να μεταφερθούν 500.000 υπογραφές διαμαρτυρίας στην αμερικανική πρεσβεία στο Παρίσι. Τις υπογραφές συγκέντρωσαν μέλη της οργάνωσης εναντίον της θανατικής ποινής, που εδρεύει στη γαλλική πρωτεύουσα. Οι ίδιοι μετέφεραν τους ταχυδρομικούς σάκους στην είσοδο της πρεσβείας κι αμέσως μετά η Ντενέβ συναντήθηκε με τον Αμερικανό πρέσβη. Η οργάνωση, με την ισχυρή υποστήριξη της Ντενέβ, έχει αποστείλει και επιστολή στο νέο Αμερικανό πρόεδρο Μπους, ο οποίος, ως γνωστόν, όχι μόνο υποστήριζε τη θανατική ποινή, αλλά είχε εγκρίνει προσωπικά την εκτέλεση 150 ανθρώπων όταν ήταν κυβερνήτης του Τέξας.
***Στο διαμέρισμά της, στο 6ο Διαμέρισμα του Παρισιού, ανάμεσα στα υπόλοιπα ονόματα του θυροτηλεφώνου διαβάζεις τα αρχικά «CD».
***Είναι γεγονός πως πολλές γυναίκες ηθοποιοί δεν βρίσκουν εύκολα δουλειά όταν περνούν τα 60. Η Ντενέβ όμως, δεν σταμάτησε ποτέ να είναι περιζήτητη, έχοντας γυρίσει περισσότερα από 100 φιλμ σε 50 χρόνια καριέρας. Μπορεί οι κριτικοί να λένε πως αρκετά από αυτά τα φιλμ δεν άξιζαν την παρουσία τής Γαλλίδας σταρ, η ίδια όμως δεν το μετανιώνει. Κάποιος της καταλόγισε έλλειψη αυτοπεποίθησης. «Αυτό είναι μάλλον καλό, αν σκεφτεί κανείς πόσο νάρκισσοι είναι οι ηθοποιοί», απαντά
***Η επαγγελματική της σχέση με τον Ιβ Σεν Λοράν άφησε εποχή στον χώρο της μόδας και του κινηματογράφου. Ο μόδιστρος την έντυσε στην ταινία «Η ωραία της ημέρας» και από τότε εμπιστεύθηκε στα χέρια του τις σημαντικότερες δημόσιες εμφανίσεις της. Ακόμα και σήμερα, η παρουσία της στην πρώτη σειρά των σόου μόδας είναι περιζήτητη απ΄ όλους τους οίκους. Eίναι μια από τις 50 πολύ πλούσιες πελάτισσες του.
*** Στη ζωή της έχει παραδεχθεί πως υπήρχαν και περίοδοι που έπασχε από κατάθλιψη. Έχει αφήσει να εννοηθεί πως ο «καταναγκασμός» της ομορφιάς ήταν μία από τις αιτίες. «Εκείνο το ξανθό μαλλί που είχα πάντα, τι βαρεμάρα Θεέ μου. Έπρεπε να κάνω ντεκαπάζ κάθε εβδομάδα και να το χτενίζω πάντα με το πιστολάκι». Το έβαψε γα να ικανοποιήσει τον Ροζέ Βαντίμ, τον σκηνοθέτη με τον οποίο συζούσε στα 17 της. «Ο ίδιος δεν μου το είπε ποτέ. Αλλά τότε, προσπαθούσα πάντα να προλάβω τις επιθυμίες των αντρών».
***Φοράει πάντα άρωμα chanel No5.
***"Οι άντρες τελικά αναζητούν τη μητέρα τους" έχει δηλώσει σε συνέντευξή της.
***"Oλοι και όλες έχουμε υπάρξει γλάστρες" η δήλωση που άφησε άφωνους τους δημοσιογράφους.
*** Αγαπάει πολύ την Σύρο. Εχει αγοράσει ένα νησιωτικό κτίσμα στην περιοχή Παρακοπή. Πρόκειται για ένα αριστοκρατικό θέρετρο της υψηλής κοινωνίας. Πριν πέντε χρόνια επένδυσε και σε κάποια οικόπεδα της περιοχής Δελφίνι.
Ημερομηνία δημοσίευσης : 16 Φεβ 2014
Πηγή

ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/
Πηγή


ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/
0 σχόλια: