Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Παπαδημητρίου - Αλμπάνης: Τι λένε για την σχέση τους;


Παπαδημητρίου - Αλμπάνης: Τι λένε για την σχέση τους;

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου και ο Αντίνοος Αλμπάνης, που αυτή την περίοδο παίζουν μαζί στον «Τρωικό Πόλεμο», απαντούν για τα όσα ακούγονται για τη σχέση τους.


«Όλο αυτό το διάστημα έχουν γραφτεί και ειπωθεί διάφορα σε σχέση με τον Αντίνοο, τα οποία δεν έχω σχολιάσει ποτέ. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει αυτό που θέλει. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι είμαστε φίλοι... Όλα τα υπόλοιπα αφορούν μόνο εμένα και δεν έχω καμιά διάθεση να τα μοιράζομαι στις συνεντεύξεις μου».

Από την πλευρά του, ο Αντίνοος Αλμπάνης απάντησε:

«Μα φυσικά είμαστε φίλοι με τη Ντορέττα. Δεν τσακωθήκαμε ποτέ. Έχουμε συνεργαστεί πολλές φορές και συνεργαζόμαστε ξανά τώρα στον Τρωικό Πόλεμο»

Για τα δημοσιεύματα που θέλουν τον Αντίνοο Αλμπάνη να παίζει στον "Τρωικό Πόλεμο" με την "πρώην" Ντορέττα και την "νυν" Δούκισσα, ο ίδιος σχολιάζει:

«Τα διαβάζω σαν ένα Άρλεκιν που έχει κεντρικό ήρωα εμένα και διασκεδάζω. Δεν πρόκειται όμως ποτέ να μπω στη διαδικασία ούτε να τα επιβεβαιώσω ούτε να τα διαψεύσω, γιατί θέλω να κρατάω αποστάσεις από αυτό το κομμάτι της δημοσιότητας».

Όσο για το αν έχει φλερτάρει τη Δούκισσα:

«Ως Πάρης κάθε μέρα. Ως Αντίνοος όχι»!

Ο ίδιος διευκρινίζει ότι με την Δούκισσα το μόνο που έχουν είναι μια υπέροχη συνεργασία αλλά... δεν αποκλείει να τη δει ερωτικά:

«Ερωτικά θα μπορούσα να δω ακόμα και τις πέτρες. Είμαι ερωτιάρης. Ενδεχομένως να μπορούσα να τη δω ερωτικά».

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου μίλησε ακόμα για τον γάμο και το διαζύγιό της με τον Κώστα Πηλαδάκη:

«Δεν έχω μετανιώσει ούτε μια στιγμή για τον γάμο μου,. Σίγουρα ο χωρισμός δεν είναι κάτι ευχάριστο αλλά ίσως έτσι έπρεπε να γίνει».



Ημερομηνία δημοσίευσης : 11 Φεβ 2014
  Πηγή



ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: