Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Τηλεοπτική σταρ μιλάει για τη νοσηλεία της στο ψυχιατρείο


Τηλεοπτική σταρ μιλάει για τη νοσηλεία της στο ψυχιατρείο

Η Μίσα Μπάρτον σε μία εκ βαθέων συνέντευξη στο περιοδικό People.

Το 2003 ήταν μία από τις καλύτερες έφηβες σταρ της μικρής οθόνης, λόγω του πρωταγωνιστικού της ρόλου στη σειρά "O.C.", αλλά και fashion icon για τους λάτρεις της μόδας.

Όμως, ο κατήφορος δεν άργησε να έρθει για την Μίσα Μπάρτον.

Οι κακές παρέες της με τη Λίντσεϊ Λόχαν και τη Νικόλ Ρίτσι την οδήγησαν το 2007 να μετατραπεί από ένα όμορφο κορίτσι σε μία δυστυχισμένη γυναίκα βουτηγμένη στο αλκοόλ.

Η κατάρρευση της την ανάγκασε να νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική για δύο χρόνια.

"Κατέρρευσα. Ήταν πολύ άσχημη περίοδος. Ήμουν ένα απλό κορίτσι που άλλαξε ξαφνικά όλη του η ζωή" εξομολογήθηκε η 27χρονη στο περιοδικό People και συνέχισε:

"Δεν είχα ποτέ τάσεις αυτοκτονίας στη ζωή μου. Δούλευα πάρα πολλές ώρες και έπαθα κατάθλιψη".

Όπως ανέφερε βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη να ακροβατεί σε τεντωμένο σκοινί…

"Τότε συνειδητοποίησα πως έπρεπε να μείνω μακριά από τη δουλειά μου, την πίεση και την οικογένεια μου, προκειμένου να βρω τον εαυτό μου.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έζησα ποτέ σαν έφηβη, καθώς δούλευα από πολύ μικρή. Δεν κατηγορώ τους γονείς μου βέβαια, αλλά πάντα με πίεζαν ώστε να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερη, επαγγελματικά".

Σήμερα, η Μίσα λέει πως διανύει την καλύτερη περίοδο της ζωής της, απεξαρτημένη πλέον απ’ ό,τι την έφθειρε, και πως είναι έτοιμη να επιστρέψει στην υποκριτική.

Μάλιστα, έχει ήδη αρκετές συμμετοχές της σε ταινίες στα σκαριά.


Ημερομηνία δημοσίευσης : 31 Δεκ 2013
 Πηγή



  ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: