Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Η Beyonce κυκλοφόρησε ξαφνικά νέο άλμπουμ!


Εκεί που αρχίζαμε τις ανασκοπήσεις του 2013 και τις προβλέψεις για το 2014, η Beyonce έκανε την έκπληξη! Ανέβασε το πέμπτο της άλμπουμ στο iTunes χωρίς απολύτως καμία προειδοποίηση. Το ορίζει ως visual album με τίτλο «I See Music, I Don’t Just Hear It» και περιέχει 14 τραγούδια και 17 βίντεο.

Συμμετέχουν οι μουσικοί Jay Z, Drake και Frank Ocean. Κανένα κομμάτι δεν έχει κυκλοφορήσει σαν single ακόμη, καθώς η καλλιτέχνης θεωρεί ότι το album πρέπει να ακουστεί ως μια ολοκληρωμένη μουσική εμπειρία.

«Βλέπω τη μουσική» γράφει στο εισαγωγικό της η Beyonce «είναι κάτι παραπάνω από αυτό που ακούω. Όταν δεθώ με κάτι, αμέσως βλέπω μια σειρά από εικόνες που με κάνουν να νοιώσω ένα συναίσθημα ή μια συγκίνηση ή ακόμη να θυμηθώ μια ανάμνηση από την παιδική μου ηλικία, να σκεφτώ την ζωή μου, τα όνειρα μου, την φαντασία μου. Και όλα αυτά συνδέονται με τη μουσική».
Το album θα κυκλοφορήσει και σε κανονική μορφή πριν τα Χριστούγεννα. Η 32χρονη pop star εξήγησε αυτή την απρογραμμάτιστη κυκλοφορία λέγοντας «Δεν θέλω πια να κυκλοφορώ μουσική όπως το έκανα παλιά. Θέλω να μιλήσω κατευθείαν με τους fans μου. Δεν θα μου άρεσε και αυτή την φορά να δώσω σε κάποιον το μήνυμα πως κυκλοφορώ μια νέα δουλειά. Ήθελα να ολοκληρώσω μόνη μου το album αυτό και να πάει κατευθείαν στου fans».

Απολαύστε το τολμηρό teaser που ανέβασε στο instagram.




Need Text
Beyonce - Self Titled Album Visuals00:28reEmbedit
Play
Current Time0:00
/
Duration Time0:00
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Loading


('Pretty Hurts')...




Το visual album της Beyonce βρίσκεται διαθέσιμο προς πώληση στο σύνδεσμο http://smarturl.it/beyoncevisualalbum

Ημερομηνία δημοσίευσης : 13 Δεκ 2013
  Πηγή



ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: