Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Τιμη στον αντρα. Μαθηματα ζωης απο τον Louis C.K

Τιμή στον άντρα – Μαθήματα ζωής από τον Louis C.K.

Λες να φταίει ο κόσμος της showbiz; Ή ότι θέλουμε να τα βλέπουμε όλα ωραία στη ζωή μας; Μπορεί και τα δύο, μπορεί και τίποτα από τα παραπάνω. Ωστόσο η αλήθεια είναι αυτή: όταν αναφερόμαστε στον «original άντρα» το μυαλό όλων μας (και αντρών και γυναικών) πάει αυτομάτως σε έναν ωραίο και σκληρό star.


Θέλεις τον Ryan Gosling; Θέλεις τον Hugh Jackman; Προτιμάς στην τελική τον George Clooney (γιατί είσαι από αυτούς που δεν πιστεύουν στις κακές γλώσσες); Το νόημα είναι ότι έτσι τον φαντάζεται τον original άντρα όλος ο πλανήτης. Ναι, μας έχει καταστρέψει πολύ αυτό το Hollywood.

Ωστόσο η αλήθεια είναι κάπως διαφορετική. Γιατί ξέρουμε ότι οι άντρες τύπου Gosling και Jackman, ναι μεν είναι εντυπωσιακοί, αλλά δεν τους βρίσκεις τυχαία στο δρόμο. Δεν θα τους πετύχεις στο μπακάλικο της γειτονιάς σου. Δεν είναι οι original, αλλά οι star άντρες.

Όμως αυτός διαφέρει. Ναι, είναι μεγάλο αστέρι στον τομέα του, αλλά σίγουρα μπορείς να τον πετύχεις την ώρα που θα αγοράσεις τσιγάρα. Μην σου πω ότι είναι ο υδραυλικός που θα έρθει στο σπίτι σου. Τόσο original και next door άντρας είναι ο Louis C.K.

Χοντρούλης, που όμως ακόμα λατρεύει το φαγητό, με φαλακρούλα αφού έχει φτάσει πλέον το 45ο έτος της ηλικίας του, που δεν του την πέφτουν οι γκόμενες και ξέρει να κοροϊδεύει τη ζωή του.

Δεν πιστεύω ότι οι γυναίκες είναι καλύτερες από τους άντρες. Απλά πιστεύω ότι οι άντρες είναι πολύ χειρότεροι από τις γυναίκες!

Και το καλύτερο ακόμα; Δεν μοιάζει μόνο, αλλά σκέφτεται και σαν next door άντρας. Και τα λέει χύμα και τσουβαλάτα. Ok, αυτά τα μαγειρεύω για τη γυναίκα, λατρεύω τον Ευρωπαϊκό κινηματογράφο και ακούω κλασική μουσική, μπορεί να τα κάνουμε, αλλά περισσότερο τα χρησιμοποιούμε για να ρίξουμε την γκόμενα.

Όπως και να το κάνεις, όταν στέκεσαι στην ουρά στην εφορία, σου έρχεται το χαράτσι, ακούς ένα παιδάκι να γκρινιάζει και βλέπεις το one night stand σου το πρωί, όλοι αντιδρούμε σαν τον Louis C.K. Για αυτό είναι και ο πραγματικός άντρας.

Μάθε τις καλύτερες -και πλέον αληθινές- ατάκες του.

10. Φυσικά, το να πολεμάς για την χώρα σου και να σε πυροβολήσουν, είναι κάτι τραγικό. Αλλά, όταν σε πυροβολεί αυτός που θέλεις ΕΣΥ να πυροβολήσεις πρώτος, μήπως τότε είναι δικό σου λάθος;


9. Ξέρετε ποια είναι η διαφορά στο να έχεις αγόρι ή κορίτσι; Τα αγόρια κάνουν ζημιές στο σπίτι σου. Τα κορίτσια αφήνουν τα σημάδια τους και στην ψυχή σου.

8. Διάβασα τις προάλλες κάτι στην εφημερίδα που με προβλημάτισε. Σε ένα άρθρο έγραφε ότι το 80% των ατόμων που ζουν στη Νέα Υόρκη είναι μειονότητες. Μήπως κάνουμε λάθος; Από την ώρα που είναι το 80%, μήπως δεν είναι μειονότητα; Πολύ λευκή δύναμη μου ακούστηκε αυτό. Είναι σαν να παίρνεις έναν λευκό, να τον βάζεις στην Αφρική και να λέει: «Κοίτα πόσες μειονότητες έχω τριγύρω μου. Είμαι η μοναδική πλειοψηφία».

7. Δεν σταματάω να τρώω όταν χορταίνω. Σταματάω όταν σιχαίνομαι τον εαυτό μου.

6. Κανείς δεν κερδίζει σε μια διαμάχη. Ποτέ κανένας δεν θα πει «ναι, είχα άδικο συγγνώμη». Απλά η διαμάχη τελειώνει όταν κάποιος φωνάζει «σκάσε τώρα, είπαμε να φάμε, για αυτό βούλωσέ το για ένα λεπτό».

5. Δεν με ενδιαφέρουν τα κιλά μου. Βλέπεις είμαι από αυτούς τους τυχερούς ανθρώπους που τρώνε πίτσα, ντόνατς και ότι άλλο θέλουν, και παχαίνουν. Δεν έχω άγχος.

4. Δεν πιστεύω ότι οι γυναίκες είναι καλύτερες από τους άντρες. Απλά πιστεύω ότι οι άντρες είναι πολύ χειρότεροι από τις γυναίκες!

Δεν είμαι άθεος. Πιστεύω ότι ο Θεός υπάρχει. Απλά δεν μου καίγεται καρφάκι. Άλλωστε ο Θεός είναι σαν την χειρότερη γκόμενα που είχες ποτέ.
3. Παλιότερα συμπαθούσα πολύ περισσότερους τους ανθρώπους, αλλά πλέον σταμάτησα γιατί απέκτησα παιδιά. Πλέον κάνω παρέα με ανθρώπους που δεν θα ήταν ποτέ φίλοι μου παλιότερα. Και σκέφτομαι «δεν σας διάλεξα εγώ, αλλά τα παιδιά μου διάλεξαν τα παιδιά σας να κάνουν παρέα. Χωρίς κανένα κριτήριο, απλά επειδή έχουν το ίδιο μέγεθος. Και δεν τους ενδιαφέρει με ποιους κάνω παρέα».

2. «Γάμησέ το τώρα». Αυτό κρατάει μια οικογένεια ενωμένη. Δεν είναι η λογική «πόσο αγαπιόμαστε μεταξύ μας». Είναι το «γάμησέ το τώρα».

1. Δεν είμαι άθεος. Πιστεύω ότι ο Θεός υπάρχει. Απλά δεν μου καίγεται καρφάκι. Άλλωστε ο Θεός είναι σαν την χειρότερη γκόμενα που είχες ποτέ.


Ημερομηνία δημοσίευσης : 23 Οκτ 2013

 Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: