Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Νικόλ Κίντμαν: "Ο Τομ δεν ήταν η μεγάλη αγάπη της ζωής μου"

Νικόλ Κίντμαν:

"Η σχέση μου με τον Τομ, είχε την ίδια ένταση, με αυτή των Μπραντ Πιτ και Αντζελίνα Τζολί, με τη διαφορά, πως εκείνος δεν ήταν η μεγάλη μου αγάπη", αποκάλυψε η Νικόλ Κίντμαν, σε συνέντευξή της στο Vanity Fair.


Η διάσημη ηθοποιός άνοιξε την καρδιά της στο περιοδικό και μίλησε ανοιχτά για το γάμο της και το χωρισμό της με τον Κρουζ, με τον οποίο παντρεύτηκε το 1990, όταν ήταν μόλις 23 ετών.

 
"Χωρίς να θέλω να είμαι ασεβής προς τον Τομ, αλλά οφείλω να πω, πως τώρα πια έχω βρει τον άνδρα της ζωής μου, τον Κιθ", εξομολογήθηκε η 46χρονη και πρόσθεσε:
"Αρχικά δεν ήξερα αν αυτό θα συνέβαινε ποτέ. Το ήθελα, αλλά από την άλλη φοβόμουν να πηδήξω από τη μια σχέση στην άλλη. Πέρασα πολύ καιρό μόνη μου, το οποίο μου έκανε πραγματικά καλό, γιατί ήμουν παιδί όταν παντρεύτηκα με τον Τομ, και χρειαζόμουν να ωριμάσω".
Η βραβευμένη με Όσκαρ σταρ παραδέχτηκε πως μετά το διαζύγιό της με τον 51χρονο, το 2001, έφτασε στα όρια της κατάθλιψης.
Όπως εξηγεί η ίδια, ήταν ο ρόλος της Βιρτζίνια Γουλφ στην ταινία "Οι ώρες", που τη λύτρωσε, τη γέμισε αισιοδοξία και της χάρισε το χρυσό αγαλματίδιο.
Σήμερα, η Κίντμαν δηλώνει πλήρως απεξαρτημένη από τον Κρουζ και "ευτυχισμένη και ήρεμη" στο πλευρό του Κιθ Ούρμπαν. Με τον 46χρονο τραγουδιστή έχουν αποκτήσει δυο κόρες, τη Σάντεϊ και τη Φέιθ.

Ημερομηνία δημοσίευσης :31 Οκτ 2013

 Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: