Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

«Είμαι σίγουρη ότι θα έχω κι άλλη πρόταση γάμου»

«Είμαι σίγουρη ότι θα έχω κι άλλη πρόταση γάμου»

Η Εύη Αδάμ μιλάει για το διαζύγιό της και την προσωπική της ζωή


Για τον στον πρόσφατο χωρισμό της με τον Λάμπη Λιβιεράτο, αλλά και την περιπέτεια που πέρασε ο πρώην σύζυγός της, μετά το διαζύγιό τους μίλησε η Εύη Αδάμ στο περιοδικό «ΟΚ!»


«Για όσους δεν το κατάλαβαν, με τον Λάμπη έχουμε χωρίσει εδώ και ενάμιση χρόνο και έχει βγει και το διαζύγιο. Είμαι μόνη μου από τον Οκτώβριο του 2011» ξεκαθάρισε το πρώην μοντέλο και παρουσιάστρια για τον γάμο της με τον γνωστό τραγουδιστή ενώ τόνισε ότι χωρίσανε με πολύ ωραίο τρόπο και ότι ο πρώην σύζυγός της έχει άριστη σχέση με τα παιδιά και μια φιλική σχέση μαζί της.

Τέλος, η Εύη Αδάμ δήλωσε ανοιχτά πως είναι πολύ καλά και απόλυτα έτοιμη για το επόμενο βήμα στην προσωπική της ζωή.

«Είμαι σίγουρη ότι θα έχω και άλλη πρόταση γάμου στο μέλλον» ανέφερε χαρακτηριστικά στη συνέντευξή της, ενώ όταν ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο για τις φήμες που την ήθελαν να ξεκινά μια νέα σχέση την περίοδο που ο Λάμπης Λιβιεράτος περνούσε μια πολύ δύσκολη περίοδο και νοσηλεύτηκε σε ψυχιατρική κλινική, η Εύη Αδάμ απάντησε:

«Εφόσον είμαι πλέον μόνη μου και ελεύθερη εδώ και πολύ καιρό, μπορώ να κάνω ό,τι θέλω. Πού να είναι το πρόβλημα; Ο Λάμπης είχε την υποστήριξη μου όταν τη ζήτησε και όλα είναι ομαλά πια».

Τέλος, αποκάλυψε την ιδιαίτερη συνήθεια που έχει με τις κόρες της, να τις βάζει να υπογράφουν συμβόλαια πριν της αφήσει να βγουν έξω.


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: