Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Tζένιφερ Λόπεζ: έτσι παραμένει κορμάρα!

Λόπεζ και να καίει!

Αναμφισβήτητα η Τζένιφερ Λόπεζ με τη χυμώδη εμφάνισή της άλλαξε τα χολιγουντιανά στάνταρ ομορφιάς. Άλλωστε, όπως δήλωσε και η ίδια, «είμαι γυναίκα και οι γυναίκες έχουν καμπύλες». Όμως, για να κρατηθούν οι καμπύλες στη... σωστή τους θέση υπάρχουν κάποια μυστικά που η Τζένιφερ τα τηρεί ευλαβικά!

Τρώω από λίγο!
«Προσέχω τι θα φάω. Ξέρω πολύ καλά τι μου κάνει καλό και τι όχι και πραγματικά προσπαθώ να μένω μακριά απ' ό,τι θεωρείται "ανθυγιεινό". Βέβαια όπως όλοι μας πότε πότε υποκύπτω στους πειρασμούς. Εάν θέλω να χάσω γρήγορα βάρος, απλώς αφαιρώ τους υδατάνθρακες από τη διατροφή μου». Αναφέρεται βέβαια, στη δίαιτα Dukan, η οποία βασίζεται στη λήψη πρωτεϊνών.

Άσκηση, σπορ, χορός! Το τρίπτυχο της επιτυχίας
«Συνεργάζομαι με μια προσωπική γυμνάστρια (σ.σ.: τη γυμνάστρια των διασήμων Tracy Anderson) και κάνω συχνά μαθήματα γιόγκα. Είμαι ιδιαίτερα αθλητικός τύπος και από μικρή ηλικία μού άρεσε να τρέχω, να χορεύω, να παίζω τένις και γενικά να αθλούμαι. Ακόμα και σήμερα κάνω ασκήσεις με βάρη και αεροβική, αλλά τώρα πια έχω μια πιο ήρεμη, μια πιο "θηλυκή" προσέγγιση στη γυμναστική. Και σίγουρα δεν είμαι φανατική!

Κάποιες φορές βαριέμαι και δεν θέλω να γυμναστώ, άλλες πάλι το επιδιώκω. Υπάρχουν, βέβαια, και περίοδοι που αισθάνομαι πολύ άσχημη και αγύμναστη και τότε σκέφτομαι: "Χριστέ μου! Πώς είμαι έτσι! Πρέπει να γυμναστώ". Αλλά νομίζω ότι έτσι είναι όλες οι γυναίκες».

Όλες; Μάλλον όχι, όταν η ίδια δύο μήνες μετά τον τοκετό της συμμετείχε σε αγώνες τρίαθλου (είναι στην ουσία η διαδοχική συμμετοχή σε τρία αγωνίσματα: κολύμβηση, ποδηλασία, τρέξιμο), όταν τρέχει 7 χιλιόμετρα πέντε φορές την εβδομάδα και χορεύει εξαντλητικά τρεις φορές την εβδομάδα!

Όμορφη και με... περιεχόμενο
«Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό. Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό είναι να ανακαλύψεις την ισορροπία σώματος, μυαλού και πνεύματος. Κάποιος κάποτε μου είπε: "Στα 20 έχεις το πρόσωπο που γεννήθηκες, μετά όμως έχεις το πρόσωπο που σου αξίζει" και πραγματικά το πιστεύω. Αυτό που κάνει μια γυναίκα όμορφη και ερωτική είναι το να έχει αποδεχθεί τον εαυτό της. Όλοι θεωρούν ότι το μεγάλο στήθος ή οι καμπύλες και η απουσία κυτταρίτιδας είναι σέξι.

Όμως σέξι είναι η γυναίκα που αν και δεν διαθέτει τέλειο σώμα φοράει το μπικίνι της στην παραλία και της αρέσει ο εαυτός της, έστω κι αν έχει κυτταρίτιδα. Δεν είναι σέξι η σούπερ αδύνατη που αν και χωρίς κυτταρίτιδα περπατά και συνεχώς αναρωτιέται αν τα μαλλιά της στρώνουν καλά κι αν είναι άψογο το κορμί της».

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: