Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Δούκισσα Νομικού: Τον ζηλεύει όσο πρέπει



Η Δούκισσα Νομικού μίλησε για τη σχέση της με τον Χρήστο Χολίδη, την προοπτική του γάμου και την δημιουργία οικογένειας, δηλαδή τίποτα το καινούργιο.


Πάμε ξανά λοιπόν.

«Γενικά, είμαι κλειστός άνθρωπος. Με την έννοια ότι μου αρέσει να κρατάω κάποια πράγματα για μένα, να τα επεξεργάζομαι και μετά να τα συζητάω με τους δικούς μου ανθρώπους. Δεν μου αρέσουν όμως οι συμβουλές. Ακούω τις γνώμες όσων εμπιστεύομαι και εκτιμώ, τις φιλτράρω, και στο τέλος θα ακολουθήσω την καρδιά μου».

Είναι η πρώτη ακροάτρια των καινούργιων τραγουδιών του Χρήστου;

«Πάντα μου άρεσε να ακούω πρώτη τα τραγούδια! Έτσι έκανα και με τον μπαμπά. Θυμάμαι μου έλεγε πως είχα «καλό αυτί»! Ξεχώριζα τα καλά τραγούδια με την πρώτη».

Πώς περνάνε τον ελεύθερό τους χρόνο; Η ίδια απάντησε: «Ήσυχα»! (γέλια)

Όσο για το αν τον ζηλεύει τόνισε: «Ζηλεύω τόσο όσο χρειάζεται. Αν δεν υπάρχει καθόλου ζήλεια τότε είναι σαν να μην υπάρχει ενδιαφέρον. Από την άλλη, όταν υπάρχει υπερβολική ζήλεια, η κατάσταση γίνεται ανυπόφορη. Δεν μου αρέσουν οι υπερβολές».

Όσο για την απόκτηση ενός παιδιού είπε χαρακτηριστικά: «Δεν το έχω σκεφτεί καθόλου. Αυτά είναι τυχερά. Δεν προγραμματίζονται».

Στην περίπτωση που βρισκόταν αντιμέτωπη με μία ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, πώς θα αντιδρούσε;
«Δεν θα ήθελα να βρεθώ σε αυτή τη θέση. Ο ερχομός ενός παιδιού είναι ένα θαύμα, είναι η απόλυτη ευτυχία. Θα ήθελα λοιπόν, όταν θα έρθει αυτή η στιγμή, να είναι επιλογή μου έπειτα από ώριμη σκέψη και να γινόταν συνειδητά».

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: