Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Megan Fox: Μικρή ήθελα να είμαι ξανθιά, σαν την Pamela Anderson


Megan Fox: Μικρή ήθελα να είμαι ξανθιά, σαν την Pamela Anderson

Επιστροφή στις φωτογραφίσεις σε περιοδικά κάνει, έπειτα από κάποιον καιρό, η Megan Fox!

Η σέξι μελαχρινή φωτογραφίζεται για τα γυναικεία περιοδικά «Elle» της Αμερικής και της Κίνας και αποκαλύπτει μερικά μυστικά της ομορφιάς της: «Όταν ήμουν μικρή, ήθελα να είμαι ξανθιά, σαν την Μπάρμπι ή την Pamela Anderson. Αυτό όμως θα κατέστρεφε τα μαλλιά μου. Το ξανθό χρώμα ήταν κάτι εξωτικό για μένα, γιατί όλοι στην οικογένειά μου ήταν μελαχρινοί».

«Αν το όμως το τολμούσα, θα ήμουν πλατινέ ξανθιά. Και όσο για τη φόρμα μου, που με ρωτάνε πολλοί, κάνω κάθε μέρα γυμναστική με τον προσωπικό μου γυμναστή Harley Pasternak. Όλο αυτό κρατάει 45 λεπτά και σηκώνω βάρη. Επίσης, τρώω πέντε φορές τη μέρα και δεν κάνω ποτέ δίαιτα -τις περισσότερες φορές τρώω ωμές τροφές» προσθέτει…

Megan Fox: Μικρή ήθελα να είμαι ξανθιά, σαν την Pamela Anderson


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: