Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Η RIHANNA ΣΕ REALITY


Σε ρόλο παραγωγού, για να βρει τον επόμενο Βρετανό fashion designer.


Η pop starφαίνεται πως ζήλεψε τη δόξα της Heidi Klum και δέχτηκε να συμμετέχει στην Αγγλική απάντηση στο δημοφιλές reality Runway Project. O στόχος αυτού του show είναι ίδιος με του αμερικάνικου, να βρεθεί δηλ. ο επόμενος Βρετανός σχεδιαστής που θα κατακτήσει τον κόσμο της μόδας και αυτό θα γίνει με τη βοήθεια της Rihanna.
«Πάντα αγαπούσα πολύ τη μόδα. Είναι μία συνεχής πηγή έμπνευσης για εμένα και ένας από τους λόγου που έχω γίνει ο άνθρωπος και ο καλλιτέχνης που είναι σήμερα», δήλωσε ηstar και συνέχισε «Έχω υπάρξει πολύ τυχερή που έχω συνεργαστεί με καταπληκτικούς στυλίστες και σχεδιαστές στην μέχρι τώρα επαγγελματική μου πορεία. Αυτή τη στιγμή είμαι ενθουσιασμένη που θα παρακολουθήσω από κοντά το 'ταξίδι' αυτών των νέων δημιουργών και θα δω πως οι διαφορετικές επιρροές και το στυλ τους, θα εξελίσσετε μέσα στο show».
Τo reality θα διαρκέσει 10 εβδομάδες, θα το παρουσιάζει η τραγουδίστρια των Girls Aloud, Nicola Roberts και θα προβληθεί από το κανάλι Sky Living. H Rihanna θα συμμετέχει τόσο στη διαδικασία του casting όσο και στην τελική επιλογή. Το πιο ενδιαφέρον είναι ένα από έπαθλα για τον νικητή. Θα φτιάξει ένα μοναδικό outfit για την τραγουδίστρια, η οποία θα το φορέσει στη συναυλία της στο Hyde Park τον Ιούλιο.
Άρα κάτι μας λέει πως η Rihanna θα ασχοληθεί σοβαρά με το ρόλο της ως executive producer..δεν θα θέλει να φορέσει
Πηγη
Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: